Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass spiller fra Nederland :)


Niels

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nytt! Jeg heter Niels, er 21 år gammel og jeg har spilt bass i 6 år. Jeg kommer fra Nederland og bor i Nederland, men snakker en liten Norsk. Jeg har to Precision basser og en fretless Ibanez.

Jeg skal studerer på NTNU i Trondheim neste år. Jeg vil prøver forbedre Norsken min. :)

Endret av Niels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden du gir uttrykk for å ville forbedre norsken din vil jeg legge til en vennlig kommentar om at det heter "på norsk", og ikke "i norsk". Vi snakker "på norsk" "i Norge" :)

Velkommen til forumet for øvrig :)

Takk for det, Duckling! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei alle!

Jeg vil gjerne forbedre norsken min så mye som mulig, og for grunn på dette, prøve jeg å finne noen som vil hjelpe meg med dette. Jeg vil gjerne ha email konversasjon med noen fra Norge som spiller bass eller gitar, så at vi kan snakke om musikk i 10 eller 15 minuter per uken. Det er ikke nødvendig at du prøve å lære meg norsk eller noe, vi kan bare snakke med hverandre 15 minuter per uke om musikk, eller noe.

Hvem vil gjerne gjøre dette og hjelpe meg med forbedre norsken min? Du kan sender meg en melding =)

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.