Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nickelback - Burn it to the ground effekter


OAT

Anbefalte innlegg

Hei

Hehe siden har fått ny design siden sist..men til spørsmålet.

Jeg har en marshall fx 30.. og er foreløpig fornøyd, siden eg ikkje har komt i denne metall fasen skikkelig enda, men kan eg uten noe xtra utstyr få lyden som er i Nicklebacks Burn it to the ground

.

ta med viss det er eit svar alle "knottene" kva de skal stilles til

takk

Endret av Vosters Gitar Freack
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde et googlesøk og fikk denne lugubre siden som første treff:

Nickelback Equipment

Nickelback's Chad Kroeger's Guitar Gear Rig and Equipment

som ein nokså nybegynner i effektene så gjorde ikkje dette meg særlig klok. kan eg på ein eller annen måte få samme sounden med min marshall fx30 som på burn it to the ground? og viss ja kva instillinger må brukes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å få lyden du hører fra en liten forsterker, husk at lyden på videoen er resultat av gitar, pedaler, rack-effekter forsterkere som er micket opp og til slutt sendt ut via PA.

Sett ale knotter til kl. 12. og prøv deg fram derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...en eller annen admin, slett offtopic poster her. Trådstarter fortjener noe bedre enn flaming av et band han liker. Jeg liker heller ikke Nickelback, men fean heller, han spurte kun etter hvordan å justere inn en gitarlyd.... Morten, gå og sutre et annet sted <_<

admin må gjerne slette denne posten også. Sorry, men litt for tidlig på morran for meg til å være overbærende og hyggelig :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.