Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jonas Alaska


Langesundsgutten

Anbefalte innlegg

Hei!

Så ikke noe tråd om denne karen, så tenkte jeg skulle lage en.

Så vidt jeg vet er han en norsk artist som har så langt gitt ut 1 album og 4 singler. Har hørt en del på albumet hans (du finner det på spotify og wimp) og liker veldig godt det jeg hører. Tror at denne fyren har stort potensiale. Han spiller for tiden en del konserter rundt om i Norge, tenkte faktisk å prøve å komme meg opp til en av de snart.

Han synger på engelsk og spiller gitar. Han har laget sangene ut ifra erfaringer og ting som har skjedd med han ut ifra hva jeg har hørt på Wimp spesial albumet (kommentert versjon). Du har sikkert hørt noen av sangene hans på radioen, jeg tror at de har spilt "In the backseat" og "October" (min favoritt) på radioen. Du finner ett par av albumversjonene på youtube, de jeg fant har jeg postet under. Men jeg tror at det er verdt å kjøpe albumet eller skaffe deg Wimp eller Spotify hvis du vil høre han.

Her er noen sanger:

Endret av Langesundsgutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Denne tråden har jo vært død en stund, men følte det var på plass å gjenopplive den ettersom Mr. Alaska har gitt ut en ny singel. Singelen heter "I saw you kid", har høyt tempo og kjører den samme visefortellende essensen vi finner i noe av Jonas Alaska sitt andre materiale.

Traff han forresten på arbeidsplassen (Wrightegaarden) her i sommer, så tok noen øl, han spilte gitaren min og jeg fikk prøve Martin'en hans. Artig type!

562785_10151099192045412_2094924279_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebjørn Nilsen-klimpring/ Thor Heyerdahl-norsk/ Dylan-looks- klone? OK musikk, men jeg syns han er noe oppskrytt og låner heller øre til de gamle helta. Så ham live i høst som oppvarming for Hellbillies i Spektrum, og han gjorde en bra jobb der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.