Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker/Starte band i Oslo?


saerdnA

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har lyst til å spille i band igjen, og leter etter folk til å starte et - evt blir jeg gjerne med allerede eksisterende band, for den saks skyld.

Jeg er 28, spiller gitar og kan synge også, selvom ferdigheten på gitarfronten er bedre enn vokalen.

Jeg har spilt i godt over 15 år, og har erfaring fra både studio og scene.

Det må nevnes at jeg skriver mye musikk, og det akter jeg å få uttrykk for, uten at jeg skal være noen bandnazist.

Jeg har lyst til å spille pop/rock og alternativ rock. Inspirasjon kommer i form av ting som Biffy Clyro, The Velvet Teen, Smashing Pumpkins, ymse post-rock og en del shoegaze. I hodet mitt er det en god blanding av melodi, refreng og trøkk.

Har lyst til å skrive noen låter, lage en skive og spille noen konserter.

Noen som har lyst? Holder til i Oslo

---

Disclaimer: Jeg er ikke interessert i å spille metall/hard rock/stoner/punk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra gitarist åge---jeg leter etter vokalist---harca900egnesanger---punkrock/poppunk-acustic-noe rock----du kan se på en av anonnsene jeg har på side2----visøker vokalist frontman---poppunkeren--du kan se der----- gekarlsen@yahoo.com kan sende noen sanger via pcepost har 4cds,og texter-en med synging----åge

fra gitarist chuckie------det er sinnsykt slitsom å lese postene dine---faktisk irriterende slitsomt--------postene dine fremstår som en stor vits---og det er umulig å ta deg seriøst---spesielt når du ikke engang makter å svare på den kritikken flere på forumet her har rettet mot postene dine---men fortsetter i samme sporet---relativt hyggelig og velment hilsen fra truckstop chuckie---som har skrevet mange sanger---mange av de om igjen---punktum

(Til trådstarter; beklager kupping av tråden, jeg klarte ikke motstå fristelsen. Håper du finner deg noen å spille med, det kan til og med hende at undertegnede er interessert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.