Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sansamp forhandler?


oldskoolstuff

Anbefalte innlegg

Tror det er 4Sound som forhandler Sansamp.

Edit: *denne posten gjelder plugin-versjonen av sansamp, ikke pedalene, jeg misforsto litt hva det ble spurt om.

Du er forsåvidt inne på noe, men dette er slik jeg har oppfattet det (får sjekket på mandag). 4Sound er i utgangspunktet ikke importør av noe som helst.

Sansamp er et AVID-produkt (regner med at det ikke er noe annet som heter Sansamp du ser etter).

Luthman er den skandinaviske importøren av AVID.

Music Retail Holding eier forsåvidt både Luthman og 4Sound.

I.o.m at Luthman som distributør selger til alle de seriøse butikkene i Norge til samme vilkår vil du kunne få tak i det i alle norske butikker, men det ser ut som Luthman ikke har det i sitt standard-sortiment, så det må uansett bestilles. Både pris og leveringstid vil dermed være den samme om du kjøper det fra 4sound eller hvilken som helst av de andre butikkene i landet.

Lite forbehold om at det er noe helt spesielt med akkurat dette produktet, men det kan jeg ikke forestille meg.

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre45 i trondheim hadde det agenturet før de ble spist opp av 4sound. Ringer du hvilkensomhelst 4soundbutikk så skjønner de stort sett ingenting, de vet ikke om de har overtatt agenturet engang. Men ringer du trondheim og sier hva det gjelder så får du snakke med noen av gutta i den 4soundbutikken som jobba på tre45 tidligere. De kan hjelpe deg.

Mulig det har blitt litt bedre nå, men det var slik for et års tid siden. Da skulle jeg ha en Tech21 Sansamp RPM bass preamp og dette er hvordan jeg måtte gjøre det iallefall. Vær forberedt på endel ukers leveringstid hvis de ikke har varen på lager. Jeg betalte ekstra for flyfrakt for å få den levert innen en uke, og det kosta meg ca 1000 spenn. Kunne ikke vente på vanlig frakt pga en spillejobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg snakket om plugin-en, men det var antageligvis snakk om pedalene. ;-) Sånn kan det gå.

Pedalene er et helt åpent agentur, så hvilken som helst butikk kan ta de inn til Norge selv. Agenturet er verken underlagt 4sound eller Luthman. For en hvilken som helst butikk er det ganske mye jobb å få tak i disse pedalene, og frakten kan bli høy men det lar seg absolutt gjøre, og som norsk instrumentforrentning holder det å sende en mail til tech 21 og be dem sende av gårde et par pedaler. Siden Tre45 har erfaring med dem fra før er nok de blant dem som er villigst til å gjøre det, men utover det er den ingen hindre for andre butikker.

Edit: Småplukk og skrivefeil

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pedal er det snakk om? Hvis det er VT Bass så kan jeg si at jeg har prøvd massevis av pedaler, og den er den eneste som står fast på brettet mitt....og den er PÅ hele tiden. Beste pedalen jeg har finni når det kommer til overdrive/vreng i tillegg til midboost type ting. Sikler litt på deluxe utgaven som har kommet av den hvor du kan lagre presets :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.