Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Old-boys band i Trondheim?


steinp

Anbefalte innlegg

Trenger du et par timers ukentlig pause fra masende kone og barn? Hva med å børste støv av rockeren i deg og bli med og starte opp et old-boys band i Trondheim? Ambisjonsnivået i første omgang er å øve en, kanskje to ganger i uka med fokus på å ha det gøy med å covre metall- og tungrockklassikere.

Jeg spiller gitar med fokus på "rytmegitar" og enkle, fete riff. Er på utkikk etter deg som spiller:

- Gitar (gjerne "lead gitar" og soloer)

- Bass

- Trommer

- Vokal

Nivå og erfaring spiller ingen rolle bare du har lyst til å ha det gøy med tung rock'n roll og metall. Selv kan jeg i beste fall si at jeg er middelmådig, og da skryter jeg litt.

Min inspirasjon er band som Kiss, AC/DC, Judas Priest, Accept, Dio, Metallica etc.

Med "old-boys" tenker jeg meg fra ca 30 år og oppover, selv om det ikke er noen forutsetning. Det er heller ingen forutsetning at du er mann, kvinner er også velkomne! Selv er jeg 44 og mann.

Jeg kan stille kjellerstua til disposisjon som øvingslokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhemm... Jeg liker spiriten din. Og jeg håper du får en masse henvendelser, og spiller rock og har det gøy.. :)

Men, Old Boys?? ---

Bruce, Åge, Chris Rea, Jonas, Mick og Keith og en haug med andre rockere, kan kalle seg Old Boys. Man har barn som er 30, når man kaller seg Old Boys....

Show some respect, young man... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller i hvert fall old boys fotball! :lol: Bor ikke så veldig langt unna Trondheim, men det blir likevel litt for langt til å reise inn og øve/spille ukentlig, er jeg redd. Hadde jeg bodd i Trondheim, hadde det kanskje vært interessant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Alder spiller ingen rolle, brukte uttrykket "old boys" mest for å hinte om min egen alder :-) Det viktigste er personkjemi og at det er gøy å spille sammen! Er for øvrig ny i byen selv.

"Vi" er før øvrig kun meg selv foreløpig :-) Kunne vært gøy å prøvd å spille litt sammen, jeg sender en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.