Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez-service. Hvor bør jeg henvende meg?


Edvard

Anbefalte innlegg

Har en Ibanez RG1570 som jeg ønsker å få tatt en service på. Det er snakk om intonering, båndjustering, strengehøyde osv. Jeg vil også få montert en tremol-no og satt opp Floyd Rosen. Hvor kan jeg få gjort dette med best resultat og til en rimelig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Ibanez RG1570 som jeg ønsker å få tatt en service på. Det er snakk om intonering, båndjustering, strengehøyde osv. Jeg vil også få montert en tremol-no og satt opp Floyd Rosen. Hvor kan jeg få gjort dette med best resultat og til en rimelig pris?

Hvor i landet vil du helst ha det gjort, eller vil du uansett sende gitaren? (da koster det jo det samme uansett hvor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AVH er et bra sted å gå, ja. Ellers har du Erik Welo som er en av norges flinkeste på gitarsetup og reparasjon.

http://guldenguitars.no/Gulden_Guitars/Kontakt.html

Holder til i drammen, men henter i Oslo-område hver fredag eller der omkring. Jeg velger alltid ham når det er kompliserte ting. Ellers kan jo de fleste instrumentforretninger med litt kompetanse på floyd-ish systemer hjelpe deg med dette til en fornuftig penge. :-) Er jo ikke akkurat rocket science.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.