Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Schecter Blackjack ATX C-1


Troll

Anbefalte innlegg

Jupp! Henta en Schecter Blackjack ATX C-1 idag, og fytti! Til og med moren min syns den så pen ut, og hu bryr seg minimalt om gitarer.

Fantastisk flott, svart, matt finish med kremgul binding rundt

Specs:

- Set Neck w/ Ultra Access

- Mahogany kropp

- 3-pc 25.5" Mahogany hals

- 24X Jumbo ebony fingrebrett

- Schecter Locking tunes

- Seymour Duncan Active Blackouts AHB-1

- TonePros TOM w/Thru-Body bridge

Koblet den opp mot min Marshall JVM uten pedaler imellom, og fytti så mye lyd!

Ufattelig kraftig output med en helt sinnsyk mids-og bassrespons. Veldig harmonisk akustikk og kraftig "brøl" og crisp i gitaren.

Det er lenge siden jeg har blitt så overrasket over hvor stort og organisk en gitar låter, selv ved dyre modeller hos den lokale pusheren.

Formen på halsen er veldig rund C, og den matte finishen er helt fantastisk å spille på.

Veldig lav action, ingen fretbuzz og fingrene glir lett på gripebrettet. 7

Its a Keeper, uten tvil! Denne kommer til å bli mye brukt, det er sikkert. Satt og spilte en god stund isted, og kom over tanken om å enten kjøpe meg 7strengsversjonen eller en Hellraiser i tillegg.. :D

Ser sammenhengen med at mange kjente artister velger Blackjack fremfor andre dyre gitarer, for spillefølelsen på denne er helt latterlig bra. Og prisen er det ingenting å si på :)

imag0441v.jpg

imag0445.jpg

imag0442i.jpg

imag0443g.jpg

imag0450k.jpg

imag0447o.jpg

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den på Finn.no når jeg var syk, og 2 uker uten damen.. Så jeg måtte ha en erstatning og klarte ikke å dy meg!

Kosta 4k + 160kr i frakt, og den var pakket inn som en tanks.

Gitaren ser ut som den er butikkny, til og med ferske strenger. Det er helt ufattelig hvor mye gitar for pengene man kan få.. Kan spille inn et lydklipp ikveld hvis jeg får til :)

Når det gjelder pickups, så låter Blackouts som EMG med en TS9 i front.. Helt latterlig høy output, slipper å booste ampen min.

Men til gjengjeld, så er EMG mer allsidige med sin lavere output.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.