Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noise gate


Anbefalte innlegg

Hoppla!

Skal invistere i en noise gate pedal for å sloss med overflødig feeding fra 5150'n. Er glad i MXR pedaler mye på grunn av kvalitet vs pris. Noen som har efraring med denne:

?

Eller er det andre pedaler jeg burde vurdere?

-Cheers!

Edit: Leser flere steder at en slik pedal burde settes inn som sistemann i pedalkjeden. Hva skjer i såfall med ekkoene fra delaypedal? Blir ikke de også tatt vekk?

Endret av Stormshadow2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ISP Decimator, og har plassert den først i FX-loopen, med phaser, chorus og delay etterpå.

Hvis du ikke har FX-loop ville jeg plassert den som siste boks før delayen.

Og ISP'en gjør jobben sin, er veldig godt fornøyd. Hadde en stund både den og Boss NS-2, men solgte Boss'en.. Den var ikke dårlig, men synes at ISP'en ikke kutter signalet så brått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 5150'n sin kanal for å spille vreng, dvs jeg bruker ikke noen distortion pedal av noe slag. Hvor burde jeg da sette Decimatoren for å bli kvitt uønsket feedback fra vrengen? I effektsløyfa på ampen, eller i pedalkjeden?

Jeg har bruker ikke effektsløyfa til vanlig, og har ikke noen pedaler koblet til ampen via den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.