Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny innspilling


katarsis

Anbefalte innlegg

Dette er det jeg tilbrakte kvelden med...

Ble til slutt sår i fringrene (fordi jeg hadde øvd en del innledningsvis) så det er ikke alt solospillet som er straight on, men det får så være :wink:

Legger ut likevel jeg.

Låta heter undecided, og det er vel fordi låta ikke har så mye struktur... og det er sånn jeg liker det ;-)

Mistenker også gitaren for å ha blitt litt ustemt under veis... orker bare ikke tanken på flere opptak.

åja det er noen sekunder med stillhet i begynnelse... for effekt :P

http://www.hansenolsen.net/undecided.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Grei låt, kanskje litt mye klang, men det er jo slik lydbildet er! som nevnt så kom ikke gitaren så mye frem i lydbildet.. Syns kanskje også du kunne droppet det siste gitarspillet. Tremolopicking kan passe mange steder, men det bør ha en oppbygging først.. ikke gå rett på

hvertfall etter min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det heller ikke tremolopicking (mest vanlig alternate). This is all wrist baby :twisted: , (og heller ikke den samme nota eller strengen hele tiden). Musikken formes av det du lytter på, kan forstå at det virker malplassert for mange (men ikke for meg :wink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende trommer. ;) Du spiller kanskje ikke så mye trommer selv? Noen av trommebreakene høres umulige ut, og veldig snedig... Men det spiller mindre rolle.

Morsomme greier. Melodigitaren virker tilfeldig, langt fra sikkert den er det, bare sånn jeg oppfatter det. Hadde kanskje gjort seg med litt mer flyt i den når du spiller nedgangene i starten. Om ikke annet enn med mindre plekterbruk. Men igjen, kanskje det er sånn du vil ha det. :)

Winsnes er også god på vokal. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eivind S. Right on :wink:

Forsåvidt også the Euphor. Nesten alt av er tilfeldig og improvisert og da er det lett å gli over i litt skala-jukk, alt er en del av en prossess om å bli mer prominent på alle instrumentene. Derfor er kanskje mange av disse komposisjonene nesten låter jeg har funnet heller enn komponert :wink:

Men så hører jeg da også mye på progressiv musikk og, strever heller ikke så mye etter fast form

:wink:

Var ikke bare bendinga som ble sur... faktisk ble den ene strengen ustemt mitt oppi det beste løpet mitt, så... jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.