Web Analytics
Jump to content

Solo...kommentarer ønskes

Shreddhare
 Share

Recommended Posts

Bruk av akkordlinjene gav med en liten smak av Jason Becker / Jarle H. Olsen innflytelse (mot slutten), syntes det var ganske tøft med tanke på måten soloen forholdt seg til akkordene. Litt uventet toner iblandt som kom som en positiv overaskelse :)

Edited by xshorteyx

• 2 months later...

Skal innrømme en ting; jeg likte ikke spillinga di før. Det ble for mye vibrato for min smak, og det ble bare for mye.

MEN

Dette låter jo skitbra, og jeg tenker dette er en typisk solo som passer bra til resten av låta. Stå på!

Jøss,TAKK ! Dette er jo en gammel tråd, men faktisk holder vokalisten på med innspilling av denne låten nå..og trommis venter på tur.

..og jo..vet at det er mye vibratoarm-bruk..aner ikke hvorfor det blir sånn,jeg har den innstillingen at en solo skal HØRES, og skjønner jo at jeg stort sett går rett i strupen på lytteren,noe som kan være litt påtrengende.Og med masse intens vibrato på toner i det øverste registeret blir det sikkert i overkant dramatisk,og ikke så melodiøst som jeg kanskje tenkte.

Skal tenke nytt til kommende låter ! Låta Theatre of Pain (link lenger ned på siden,Melankolsk pop osv..) kom gjennom nåløyet hos Nrk (lokalradioen),og det er inspirerende.Den soloen høres ihvertfall ;-)

Ha en fin helg alle som leser. :-)