Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dobbel gitarkoffert i Norge?


Esp_ltd@95

Anbefalte innlegg

Spør deg selv om du trenger å drasse med deg begge gitarene hjem hver helg.. :)

Har som regel en gitar hjemme og så bytter jeg på å ta dem med meg hjem de gangene jeg orker. Og det er ikke ofte.. :)

Haha, du har kansksje ett poeng der... :P Problemet med vanlig terkk, er om eg legger det bakerst i båten, er fks noen tar å slenger sin store tunge koffert oppå gitar(ene) og *knekk*. (Har eg foresten rett på erstatning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du har kansksje ett poeng der... :P Problemet med vanlig terkk, er om eg legger det bakerst i båten, er fks noen tar å slenger sin store tunge koffert oppå gitar(ene) og *knekk*. (Har eg foresten rett på erstatning da?

Antar at du ikke har krav på erstatning da, nei. Står sikkert i billettvilkårene for båten at de ikke tar på seg noe ansvar for tapt/skadet bagasje. Antageligvis dekker reiseforsikringa di dette scenariet, men da vanker det en egenandel som er ganske pen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh? Ikke helt det samme, men jeg fikk frastjålet nye, dyre sko i utlandet.. Kom hjem, sendte en mail til reiseforsikringsselskapet og fikk pengene inn på konto etter noen dager, uten spørsmål.. De spurte bare hvor mye jeg ville ha for dem.. :D

Du kan fint ha gitaren mellom føttene på fergen tror jeg.. Ihvertfall hvis du reiser Bergen/Haugesund. Reiser du på riktig tildspunkt, så kan du nok sette den ved setet ved siden av også =p

Men som sagt, ville kanskje vurdert en vanlig koffert med mindre du må ha med to stykk gitarer ;)

Men uansett.. Spiller du i band eller noe, så kan det være litt stas å ta med to gitarer på øving da.. Vurderer en slik softbag selv :P

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh? Ikke helt det samme, men jeg fikk frastjålet nye, dyre sko i utlandet.. Kom hjem, sendte en mail til reiseforsikringsselskapet og fikk pengene inn på konto etter noen dager, uten spørsmål.. De spurte bare hvor mye jeg ville ha for dem.. :D

Du kan fint ha gitaren mellom føttene på fergen tror jeg.. Ihvertfall hvis du reiser Bergen/Haugesund. Reiser du på riktig tildspunkt, så kan du nok sette den ved setet ved siden av også =p

Men som sagt, ville kanskje vurdert en vanlig koffert med mindre du må ha med to stykk gitarer ;)

Men uansett.. Spiller du i band eller noe, så kan det være litt stas å ta med to gitarer på øving da.. Vurderer en slik softbag selv :P

Eg har ein i standard og ein i D standard (med tjukke strenger) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.