Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Endelig fått gitaren.


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Kjøpte en herpa '66 Tele i våres. Det er grunnen til at jeg valgte en relic finish på den.

Alt er originalt bortsett fra neck pickup og stemmeskruene. På bildene har jeg et annet plekterbrett enn det originale.

Det har utvidet hull til neck pickup fordi det sto en Strat pickup der.

CIMG0864.JPG

CIMG0865.JPG

CIMG0874.JPG

CIMG0875.JPG

CIMG0876.JPG

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forrige eier et ønske om en mer 70-talls/sen 60-talls telecaster siden den hadde en logo tilhørende denne perioden? (rett på meg hvis jeg er på jordet).

Trur du er litt på jordet :) Søttitallstelene så stod det vel også "TELECASTER" med ganske stor og tjukk skrifttype, de fikk jo i tillegg disse svære stygge headstockene de også etterhvert.

Jeg syns headstocken og logoen ser helt tidsriktig til sekstitallet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du er litt på jordet :) Søttitallstelene så stod det vel også "TELECASTER" med ganske stor og tjukk skrifttype, de fikk jo i tillegg disse svære stygge headstockene de også etterhvert.

Jeg syns headstocken og logoen ser helt tidsriktig til sekstitallet ihvertfall.

Er jeg? Sjekk "før"-bildet av headstocken....

CIMG0793.JPG

Ble disse logoene brukt så tidlig som i '66? (For å ha det på det rene, jeg refererer her til bildet OVER). Mid-60 er jo 'transition'-logo, tilsvarende den som gitaren nå har fått... (og her refererer jeg til bildet UNDER ;) ).

CIMG0867.JPG

(Ev. er det du som er litt på jordet og ikke helt forstod hva jeg spurte etter. :) Nåværende logo ser altså helt riktig ut i mine øyne, slik den også gjør i dine øyne...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg? Sjekk "før"-bildet av headstocken....

(Ev. er det du som er litt på jordet og ikke helt forstod hva jeg spurte etter. :) Nåværende logo ser altså helt riktig ut i mine øyne, slik den også gjør i dine øyne...).

Dette Før-bildet har ikke jeg sett før nå, og da er jeg enig med deg!

Ikke at det betyr at jeg ikke er på jordet, for det er jeg rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.