Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder og annet glorete stæsj i signaturen


davidsen

Anbefalte innlegg

Ja, husker at vi ble enig om en grense på 5 linjer eller noe sånt? Jeg kan se at glorete og veldig framtredende signaturer kan være irriterende. Kanskje spesielt for folk som har litt problemer med å lese fra før. Jeg kan også skjønne at hvis man legger ut link med megaschwære bokstaver til bandet sitt, soundcloudfil o.l. kan man faktisk bli litt sånn: JA JEG HAR LAGT MERKE TIL BANDET/LÅTA DI NÅ! ENOUGH ALREADY! :P

Jeg føler likevel at så lenge signaturen ikke er slik at den opptar mer plass enn de fem - 6 linjene vi ble enige om, er det forsåvidt ett fett hva folk har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser jeg på det.

Hvis en og annen som ikke poster stort legger ut en soundcloudfil i signaturen sin i en ukes tid på noe vedkommende kanksje har jobbet masse med, så må vi da tåle det?

Hvis en som hver dag er på ti- på topp-lista over innlegg kliner til med en diger signatur med mer eller mindre relevant info i ukesvis, så blir det noe helt annet.

Derfor synes jeg at vi ikke trenger å lage bastante "regler" for dette også, men bruker litt magefølelse. Jeg skal innrømme at jeg har tenkt tanken på å kontakte Metalbrain og nevne at "herlig låt, og nå har vi sett den". Davidsen slo meg på målstreken.

For et par år siden var relativt digre bilder i signaturen veldig "in", og i tillegg skulle de som fikk en vennlig anmodning om å redusere eller fjerne krangle og diskutere, fordi det ikke "sto i reglene".

Nå har forumet en helt annen tone, og livet er mye triveligere for oss som modererer.

Sum- jeg synes vi skal ha takhøyde nok til at et stolt medlem i ny og ne flotter seg en periode med en soundcloud- fil. Så får vi heller ta tak i saken den dagen da halve skjermen er dekket av SC- filer. Selv om det kanskje ikke virker slik, er jeg for så få regler som mulig, da er det lettere å håndheve de vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det var jeg ikke klar over! Dog jeg finner ingen åpenbare plasser hvor jeg kan skru det av. Noen som vet?

Hvis du holder over signaturen kommer det en liten X øverst til høyre i "signaturboksen" (like under "like this")

Er ellers enig i at for store signaturer er irriterende, men har ikke vært spesiellt plaget av det på dette forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det var jeg ikke klar over! Dog jeg finner ingen åpenbare plasser hvor jeg kan skru det av. Noen som vet?

Ditt kontrollpanel -> Innstillinger -> Administrer ignorerte brukere -> Ignore all signatures when reading topics

Har hatt det sånn i årevis, ganske deilig.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.