Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder og annet glorete stæsj i signaturen


davidsen

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har et anstrengt forhold til dette?

Jeg tenker på feks Metalbrain sin Soundcloud-signatur.

Er det mulig å begrense hvor glorete en slik signatur bør være, evt i værste fall fjerne den helt og holdent?

Det ødelegger til de grader leseopplevelsen for min del ihvertfall.

EDIT : Og fjern den "finessen" som gjør hver eneste forbokstav stor i tittelen. Please!

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den fjernet. Beklager hvis jeg ødela "leseopplevelsen" for deg Davidsen, men du kunne bare sendt meg en PM ;)

Hadde jeg sendt deg en PM, så hadde vi "krangla" internt uten at jeg fikk tatt opp og diskutert det med de andre brukerne. Det var ikke meningen å "henge ut" deg, men din signatur var et veldig bra eksempel på hva jeg så på som kun et forstyrrende element. Jeg er ingen autoritet på dette forumet, så det er overhodet ikke jeg som skal bestemme hva du skal ha på din signatur.

Det må da være mye bedre å ta det opp offentlig og få frem flere synspunkter er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes vel bare retningslinjer på antall linjer (om jeg husker korrekt), slik at ingen kan okkupere metervis med scrolling... Det er igrunn bare å ha hva man vil, og la folk som irritere seg over det slå av signaturer selv. Det var hvertfall en mulighet før

Aha, det var jeg ikke klar over! Dog jeg finner ingen åpenbare plasser hvor jeg kan skru det av. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.