Web Analytics
Jump to content

Bilder og annet glorete stæsj i signaturen

davidsen

Recommended Posts

Er det bare jeg som har et anstrengt forhold til dette?

Jeg tenker på feks Metalbrain sin Soundcloud-signatur.

Er det mulig å begrense hvor glorete en slik signatur bør være, evt i værste fall fjerne den helt og holdent?

Det ødelegger til de grader leseopplevelsen for min del ihvertfall.

EDIT : Og fjern den "finessen" som gjør hver eneste forbokstav stor i tittelen. Please!

Edited by davidsen

Da er den fjernet. Beklager hvis jeg ødela "leseopplevelsen" for deg Davidsen, men du kunne bare sendt meg en PM ;)

Hadde jeg sendt deg en PM, så hadde vi "krangla" internt uten at jeg fikk tatt opp og diskutert det med de andre brukerne. Det var ikke meningen å "henge ut" deg, men din signatur var et veldig bra eksempel på hva jeg så på som kun et forstyrrende element. Jeg er ingen autoritet på dette forumet, så det er overhodet ikke jeg som skal bestemme hva du skal ha på din signatur.

Det må da være mye bedre å ta det opp offentlig og få frem flere synspunkter er nå min mening.

Ja, det finnes vel bare retningslinjer på antall linjer (om jeg husker korrekt), slik at ingen kan okkupere metervis med scrolling... Det er igrunn bare å ha hva man vil, og la folk som irritere seg over det slå av signaturer selv. Det var hvertfall en mulighet før

Aha, det var jeg ikke klar over! Dog jeg finner ingen åpenbare plasser hvor jeg kan skru det av. Noen som vet?

Æsj, så strenge dere er! Er det ikke lov med noe frihet og moro på dette forumet da?

Bare regler og regler!

Det neste er vel at vi skal ha seriøse diskusjoner også!

man kan vel få gjøre som man vil?

:P

:lol: Jeg tok den! (Kan fortsatt ikke bruke TAB!)