Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tøffeste "ukjente" riff..


Gjest

Anbefalte innlegg

Velvel.. Hold dere fast for her kommer nok et topis som er helt subjektivt og som vi kan krangle i timesvis over hvorfor det ikke er bra eller vica versa. Så hva om vi bare kort lister opp in liten håndfull med ukjente edelstener av balleristeriff eller fete hengelarver eller kanskje ei progremse? (Ikke spør meg om utrykkene.. De er egentlig ikke viktige :P )

I tilfeldig rekkefølge:

King Crimson - Happy with what you have to be happy with (Noen som vet hva som er greia med denne låta?? Den høres IKKE ut som KC!)

Racer X - Godzilla (Noe av det kule med denne er fistelhylene i begynnelsen)

Sinister - Conceptions of sin (Egentlig ikke veldig bra, men alterneringa er sjeldent intelligent for sjangeren. Forresten... Drit i det, jeg bare liker det...)

Orange Goblin - The man who invented time

Rollins Band - Let that devil out (Hahaha! Skulle ønske jeg kunne danse sånn dritenergisk hoppe-og-fly-rundtomkring-swing!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steve Lukather . Party In Simons Pants
Bleh. Klarer ikke å spille i fire flate engang, må benytte seg av skjeve taktarter for å alge noe bra. Finnes det noe mer nybegynner? Neppe.

Endelig et argument ehr på forumet jeg kan se på å si "Han som skrev det virker smart..."

1: Steve er ikke nybegynner, det er et tøft riff, han har laget mange feite riff som er 4 flate og, synes du burde legge litt mer grunnlag før du kaller han nybegynner

2: Du sa "for å alge noe bra", du inrømmer at rifet er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.