Gå til innhold
xshorteyx

Wonderful Slippery Thing endret,

Anbefalte innlegg

Heisann, jobber nå med Wonderful Slippery Thing, har tenkt å spille den på "oppspill" til høsten, og det skal være en av låtene mine på eksamenskonsert i vår.

Kunne trengt litt feedback på denne delen, har selvfølgelig en gitarlærer som en gang i uka gir meg pekepinner, men han har sin smak og sine preferanser, vil gjerne høre med andre som er litt into Jazzfusion. :) Tar selvfølgelig kritikk fra alle uansett smak, så lenge det er konstruktivt eller ihvertfall saklig, og ikke "ånei, cleansoloer suger, metall all the way" :P hehehehe :D

Har nå tatt en one-take av hele låta. klippa bort introen pga for crunchy lyd til introen og diverse feil, så.. jaja.

http://soundcloud.com/kurt-caparison/wonderful-slippery

Sku muligens brukt to forskjellige patcher på axe fx'en på innspillinga, men jeg orka ikke stresse så mye med det når jeg kun recorda den for shits n giggles i kveld.

Endret av xshorteyx

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra spilt! Ellers vanskelig å høre i og med opptak med webkamera.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte på det soundclip klippet og du er veldig frempå gjennom hele låten. Og vibratoen din er veldig "voldsom", ikke at dette er negativt men det kan være noe å jobbe med. Ha et større omfang når det gjelder vibrato.

Ellers veldig fint. Stå på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.