Web Analytics
Jump to content

AARGH! GAS!

hennyman
 Share

Recommended Posts

Virker som en spennende og allsidig amp. Og passe stor...

Hadde de hatt et trinnløst opplegg for å blende de forskjellige forsterskersimuleringene som Blackstar har på noen av sine forsterkere hadde det passet passse midt i blinken for meg hvertfall.

Hva er det? 4- preamper på én poweramp?

En poweramp, men virker som den har en del muligheter. Bare switchingen fra klasse A til A/B virker jo genial..

Pluss 10/25W switching, Pentode/Triode osv.. Hadde vært kult å prøvd den ut da.

EDIT: Hører gjennom lydklippene, virker jo lovende.. Høres veldig ut som en røramp med mange uligheter, selv om ikke alle voicingene falt i smak.

Edited by Troll

Sannsynligvis lav pris, og flere muligheter?

Jeg liker å ha det greit enkelt selv, men det er jo folk som sverger til allsidighet. Virker som den har en masse muligheter ihvertfall..

Leste på et annet forum at listeprisen i USA kommer til å ligge på rundt $400-500.

Man kan vell kalle det en "lavwattsamp" med sine 10W i klasse A. I tillegg til at de skryter over dynamikken i ampen selv ved lavt volum..

Men vet jo aldri, Line6 liker å skryte av produktene sine og det er hele tiden noe "ny teknologi som gjør ditt og datt. Men vet ikke før man har prøvd :)

Syns det virker som en verdig amp å prøve hvis prisen blir så lav som folk skal ha det til.

• 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Gratulerer med unikt flott Strat. Det skumle nå er suget etter en Candy Apple Red Strat med mapleneck pre 65......sukk.  
    • Japan Strater er vel aldrig egentlig feil på noen måte. Fender Japan er bra saker. Squier Japan tidlig 80 tall er magisk, og Korea Strater fra sent 80 tall er meget bra også, har fortsatt min første gitar, en Squier Stratocaster fra 1989 klin orginal med stor tremblokk, heltre kropp, fender amerikansk strengeavstand, Fender tremolo og Fender mekanikk. (MIK E10xxxxx serienummer) Kommer aldrig til å modde den eller selge den, og den låter vanvittig bra. Gratulerer med flott Strat.  
    • Enig med forrige talere. Det så mørkt ut før du tok over, og det var nok mange som var skeptiske, men forumet har sånn sett egentlig blitt bedre, men så er det det her med antall aktive medlemmer da. Vi er nok en utdøende rase. Håper at forumet består ei stund til i hvert fall. Å drukne i div. facebook-grupper ønsker i hvert fall ikke jeg, selv om jeg legger inn noen innlegg der også, av og til. 
    • Elsker fretless! Sånn skikkelig. Har ikke tatt i en bass med bånd siden jeg fikk meg fretless i sommer en gang. 
    • Øvingshelg med ‘flinkisprosjekt’ … Så da må det øves på Steely Dan, Tower Of Power, No 4, Vulfpeck e.t.c …. Og siden det er fredag så … fretless !    
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.