Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt design på forumet


Vampyro

Anbefalte innlegg

Ser jo flott og fresht ut dette!

Eneste jeg merker, er at det er profilbildet som dukker opp der avataren var før hos meg..

Og at jeg må bruke loopen/forstørre vinduet når hver gang jeg åpner en ny side fra GN i Android med Opera som nettleser. Et "problem" som oppstod nå som det nye designet er kommet opp. For meg er det bare å dra to fingre, så er problemet løst. Men andre kan kanskje slite litt mer med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Først og fremst så syntes jeg det nye designet er smakfullt og mer moderne enn det gamle. :)

Men, kan hende jeg er litt slow her, og at det er noe enkelt jeg ikke har forstått, men jeg får altså ikke lenger e-mail varsel om nye innlegg i tråder jeg "abonnerer" på.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

URL'er kan ikke lenger kopieres inn i [ url = ]tekst[ / url ] konstrukter. Hvis man kopierer inn en URL blir den automatisk til en "link", noe som føkker opp url syntaxen. Dette kan fikses med et lite triks: marker linken du kopierte inn og klikk på "Unlink" knappen i toolbar'en. Alternativet er å taste inn URL'en for hånd.

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget i dag at jeg ikke får varsel på e-post når noen sender meg PM.

Sleng avgårde en PM til JonArve. Det skal jo ikke være slik.

Jeg finner ikke ut av hvorfor jeg ikke lenger får mail med beskjed om nye innlegg i tråder jeg følger. Og ikke finner jeg heller ut hvor jeg finner Jon Arve... Burde ikke han kanskje overvåke denne tråden.. ? B)

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.