Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan ville DIN Suhr være?


Godlyd

Anbefalte innlegg

Vi skal snart bestille inn de neste Suhr gitarene. Før vi bestemmer oss kunne vi gjerne tenke oss å få innspill fra dere på GitarNorge på hvilken Suhr gitar du kunne tenke deg å se på Godlyd.no. Så derfor, ta en kikk på valgene som er tilgjengelig og kom med dine meninger... Du finner også bilder av ulike Suhr gitarer på vår Suhr webside.

Kan dessverre ikke love premie for beste forslag - men lover å poste hvilke spesifikasjoner vi går videre med!

Magne/Godlyd.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt i betrakning at jeg ikke kjenner til Suhr(e) Gitarer (hehehe couldn't help it)

...men bass derimot .....

Duncan Basslines SMB4A Musicman pickup med STCMM4 pre-amp. American-made Hipshot bridge, Hipshot Ultralight tuners, maple neck, rosewood fingerboard, blue heart abolone dot inlay, dual action truss rod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke så veldig godt til hva som selger i Norge' date=' men hva med en Ibanez-killer, for å gjøre skam på alle de dyre signaturgitarene deres?[/quote']

Takk for innspill! Det gjenstår å se hvilke modeller som slår an her, foreløpig er det de mer tradisjonelle Strat/Tele modellene vi har solgt. Hadde tenkt å vente med en Ibanez-killer til den nye Suhr modellen kommer, men godt mulig at vi går videre med denne som et godt alternativ!

Når får du gitaren du har bestilt?

Magne/Godlyd.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hmmm... hadde vært gøy å hatt en bass med Tremolo forresten !

Godlyd

er det mulig å få tak i ?

Of course!

Først' date=' her er bassen Suhr nettopp har lansert. Så til spørsmålet om bass med tremolo. Sjekk denne siden, der er det en del eksempler - og mange heftige basser.

Magne/Godlyd.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hmmm... hadde vært gøy å hatt en bass med Tremolo forresten !

Godlyd

er det mulig å få tak i ?

Of course!

Først' date=' her er bassen Suhr nettopp har lansert. Så til spørsmålet om bass med tremolo. Sjekk denne siden, der er det en del eksempler - og mange heftige basser.

Magne/Godlyd.no

hmmm.... Den Suhr Bassen var Driiiit lekker må jeg si !!

Quanta Costa ?

mm.... Bass med tremolo må jeg ha en gang, men kan tenke meg at de bassene på den siden kunne være rimelig Pricy stuff !!

f.eks denne

Ritter_Roya5_front_close.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.