Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez JEM77BRMR


vwh

Anbefalte innlegg

noen som vet hva som er så spesielt m denne nye jem'en ? (bortsett fra speilet)

ikkeno sustainer? neivel... åssen pickups står i da?

Enig i at den prisen er å tøye grensen.... får jo en finfin custom jem m sustainer til 3000 dollars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, skal ikke påstå at jeg vet hva du hører på. Men jeg vil ikke vedgå at lyden til band er begrenset til hvilket merke de bruker. De vil vel ha den lyden ettersom de bruker den, og den kunne de sikkert ha fått til med de aller fleste gitarmerkene. Nå har jo Korn fått nye modeller, en med EMG, så lyden til Munky sies å være tynnere enn før, men utfyller gitarlyden i bandet bedre. Hver til sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deformed: Det er jo antagelig totalen som avgjør, eller en lydmann som ikke kan greiene sine :) Jeg er av den oppfatning at gitaren leverer tone, trenger jeg å gjøre noe med den så har jeg ampen + effekter osv :) Riktig amp tror jeg har mye å si...

Go Eddie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jodajoda, klar over at en forsterker, effekter og diverse påvirker lyden gjerne mer enn hva gitaren kan alene, men det virker som om folk velger gitar etter hvilken musikk de spiller. Spille kjapt: Ibanez naturlig valg. Feit lyd: LP er fine greier. Allsidig? Kanskje en strat. Spiller man kjapt krever det en slik lyd, skal man spille dømetall krever det en slik lyd... jeg liker bare ikke så godt lyden kjapphuene klarer å trykke ut av ibanezene sine, så det er vel mer en personlig greie, og ikke nødvendigvis sterk misnøye med selve gitarene. Akkurat som at noen misliker BMW fordi de er mye brukt av rånere/tøffinger eller innvandrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.