Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Melonkolsk pop med git.solo fra helvete.


Shreddhare

Anbefalte innlegg

Fint dette. Gitarsoloen var jo veldig pen! Sitter med dårlige pc-høyttalere nå, så skal ikke uttale meg om produksjonen, annet enn at trommene, som du er inne på, kanskje ikke var helt på linje med resten. Også enig i at noe må gjøres med fillsene mot slutten. Hadde det vært meg, hadde jeg kuttet ut en del av dem. Noen steder blir det litt 'stress' med å ikke forstyrre vokallinja. Noe det også høres ut som du også følte da du spilte inn? Ellers en vakker melodi og fint arrangement!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint dette. Gitarsoloen var jo veldig pen! Sitter med dårlige pc-høyttalere nå, så skal ikke uttale meg om produksjonen, annet enn at trommene, som du er inne på, kanskje ikke var helt på linje med resten. Også enig i at noe må gjøres med fillsene mot slutten. Hadde det vært meg, hadde jeg kuttet ut en del av dem. Noen steder blir det litt 'stress' med å ikke forstyrre vokallinja. Noe det også høres ut som du også følte da du spilte inn? Ellers en vakker melodi og fint arrangement!

Takk for lytting og kommentarer ! Joda, fillsene på slutten ble spilt i går kveld, og det er bare å lytte seg frem til hva som passer.

KL.17.12 : Har redigert bort endel gitarfills på slutten.

Endret av Shreddhare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.