Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vem ligger bakom forumet?


Magnus O

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ting tar tid og jeg har hatt det travelt (noen har kanskje lagt merke til mitt nesten totale fravær på forumet den siste tiden) men nå skal det utrolig nok skje noe :)

Gi meg en dag eller to så dukker det opp opptil flere nye greier faktisk.

Alle som er villige til å gjøre korrektur, eller som har forslag til endringer i tekst - altså folk som generelt faktisk liker og skrive, kan ta kontakt med meg for å bidra. Det spiller ingen rolle om du er moderator, eller om du kun poster på forumet til vanlig.

Du får f.eks oversendt en tekst hvor du gjør korrigeringer ved å erstatte/fylle inn tekst med en alternativ farge.

Vi har ofte også behov for grafikk, illustrasjoner o.l. - oppgaven da blir å produsere/finne/redigere grafikk til en gitt tekst, innenfor de rammene vi jobber under i vårt publiseringssystem. (max/min dimensjoner i all hovedsak)

Akkurat nå trenger jeg f.eks hjelp fra noen med "fotoambisjoner" og tilgang til en gitar med floyd rose/ edge e.l. som kan ta bilder av ymse "setup-operasjoner" på oppdrag, samt eventuelt samarbeide om teksten til noe som egentlig blir en serie med artikler.

Om noen skulle ha lyst til å skrive en lang eller kort artikkel, eller bare har en idé til en artikkel/nyhet de trenger hjelp til å få laget kan de også ta kontakt med meg.

Det er med andre ord alle muligheter til å bidra med stort og smått til våre nettsider. Selve publiseringen/koden vil jeg i utgangspunktet gjøre, men tro meg - dette er bare knot og irritasjon i praksis uansett (også for en som har bygget og publisert html++ i årevis) Det er i praksis omtrent som å bytte ut photoshop med paint, men fortsatt forsøke å få gjort de samme tingene..

Bruk PM her på forumet for å komme i kontakt med meg.

Lønn får man angivelig i himmelen? Kanskje like greit, da vi her på forumet har minimale muligheter til å lønne noen for noe som helst. Dette dreier seg altså dermed om å gjøre noe for andre, eller å få prøvd seg litt på noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.