Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

John Petrucci failer stort på en solo


Esa

Anbefalte innlegg

Ja, du leste rett!

Jeg husker jeg flere ganger før så en video hvor John Petrucci spilte outrosoloen til The Ministry of Lost Souls. Greia var fin nok, intil rundt 50 sekunder uti. Der bommer han fullstendig, og starter i feil toneart og blir helt satt ut (tonalt sett, men ikke rytmisk.) Han bruker så mye som 6-7 sekunder på å hente seg inn igjen til originaltonearten.

Videoen lå før på Youtube, men jeg finner den ikke lengre. Som om den er slettet. Jeg husker den var en stor greie på forumet til Petrucci selv, før den tråden også ble slettet.

Hvorfor jeg leter etter videoen? Den er relativt priceless... :D Og det faktum at tråden, sammen med videoen ikke lengre er å finne, gjør at jeg blir sykt nysgjerrig på å faktisk finne det igjen.

Håper noen vet hvilken jeg snakker om!

- Esa

edit: jeg har nå brukt så lang tid på å finne den at jeg tror den ikke eksisterer. x_x

Endret av Esa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så jævlig patetisk når folk klarer å henge seg opp i at en artist har spilt feil. Å spille inn en CD tar timer-uker-måneder-år med finpussing, og forsøk på å få ting rett. Live har de èn sjanse, og det er jo lov i drite seg ut. Det er jo helt vanlige folk når alt kommer til alt.

Artister står på scena og har det gøy, bommer på en note, så kommer det en 20 sekunders video med tittelen "<artist> forgets the notes!!!!"

Drit og dra, lag et eget band, pell deg ut på scena og spill perfekt resten av livet. Have fun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så jævlig patetisk når folk klarer å henge seg opp i at en artist har spilt feil. Å spille inn en CD tar timer-uker-måneder-år med finpussing, og forsøk på å få ting rett. Live har de èn sjanse, og det er jo lov i drite seg ut. Det er jo helt vanlige folk når alt kommer til alt.

Artister står på scena og har det gøy, bommer på en note, så kommer det en 20 sekunders video med tittelen "<artist> forgets the notes!!!!"

Drit og dra, lag et eget band, pell deg ut på scena og spill perfekt resten av livet. Have fun.

Sånn er det når man vier hele livet til å spille perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så jævlig patetisk når folk klarer å henge seg opp i at en artist har spilt feil. Å spille inn en CD tar timer-uker-måneder-år med finpussing, og forsøk på å få ting rett. Live har de èn sjanse, og det er jo lov i drite seg ut. Det er jo helt vanlige folk når alt kommer til alt.

Artister står på scena og har det gøy, bommer på en note, så kommer det en 20 sekunders video med tittelen "<artist> forgets the notes!!!!"

Drit og dra, lag et eget band, pell deg ut på scena og spill perfekt resten av livet. Have fun.

^^AMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så jævlig patetisk når folk klarer å henge seg opp i at en artist har spilt feil. Å spille inn en CD tar timer-uker-måneder-år med finpussing, og forsøk på å få ting rett. Live har de èn sjanse, og det er jo lov i drite seg ut. Det er jo helt vanlige folk når alt kommer til alt. Artister står på scena og har det gøy, bommer på en note, så kommer det en 20 sekunders video med tittelen "<artist> forgets the notes!!!!"Drit og dra, lag et eget band, pell deg ut på scena og spill perfekt resten av livet. Have fun.

Haha, snakk om skivebom. Selvfølgelig er det lov til å drite seg ut, men du burde da absolutt forstå at når man ser feil så sjelden fra en artist, vil det være enda mer spesielt når man først ser det? ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.