Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Å spille BigBang


kroffer

Anbefalte innlegg

Heihei!

I det siste har jeg falt helt pladask for bigbang. Har sottet mye med den akustiske gitaren og kost meg! Mye av det er bittelitt over mitt nivå men det er morsomt å ha noe å bryne seg på. Har akkurat fått dreisen på Clouds Rolling By fra Radio Radio TV Sleep-plata nå, deili! Skulle gjerne hatt en skikkelig tab til Right Beside You fra samme album, (så hvis noen har tar jeg gjerne imot.) Må si jeg er imponert over Øystein Greni altså.

Noen andre her inne som spiller noe av dem selv, og har noen skikkelige kremlåter å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digger bigbang også, anbefaler deg å kjøpe dvden til radio radio tv sleep, hvis du ikke har den allerede. Den er råbra, mange gode konsertopptak og bla.a. et klipp av greni som spiller på barneTV i ca 1987 . Han spiller purple haze av jimi hendrix, råbra til å være 10-12 år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du. Greni har både perfekte soloer på plate, og han kjører et konge liveshow med improviserte soloer..samtidig er han genial på den akustiske delen..

sanger som er kule å spille av bigbang er selvfølgelig:

To the mountains

Liquid gold

Better than before

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BigBang er dritgøy å spille, sitter ofte med kassegitaren og klimprer, men liker du det, så kjøp deg alt... lånte radio radio tv sleep av søstra for et halvt år siden, nå har jeg alle albumene... hvis du finner sangene litt vanskelige, løp og kjøp waxed.. kule sanger, lettere soloer... cdon har den;)

www.home.no.net/wildbird

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.