Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

bass-gitar i cubase SX?

Anbefalte innlegg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Nå er det vel ganske ofte slik at de fleste amper låter best (for gitaristen) off center. Det er jo derfor man som regel heller ikke plasserer mikk rett i senter på høyttalerkonen, og mange skjermer senter på konen med f.eks. tape.
    • Jeg laget en enkel jig for sliping av scarf joint på halsen /headstock.  Den kan enkelt justeres til hvilken grad jeg vil ha, her f eks, 10 grader.
    • Man husker vel ikke Gallien Krugerne på mikrofonstativ fra tidlig 90-tall, gjør man vel....? Tinnitus, velkommen inn!
    • Smart påfunn. Vi har jo ikke ører i kne-hasene selv om det ser sånn ut live av og til. Vi skrur opp til vi hører oss selv bra og skjønner ingenting når lydmannen som får hele trøkket midt i fleisen ber oss skrue ned. Been there, done that
    • Jeg har jobbet med barn og musikk. Jeg har mange ganger tatt med meg valnøtter inn i undervisningslokalet, latt elever knekke nøtter forsiktig, og så bedt de sette en  halv nøtt inn i munnen mellom leppene og tennene, og så bruke den andre halvparten til å "spille" sanger. God trening for gehør og rytmeforståelse. Bonusen er selvsagt at man kan spise innmaten. Med våre dagers allergier, kan man ikke lenger gjøre dette. Dessuten er det etter hvert en tradisjon at man skal spørre om uvesentlige detaljer man kan se.  Der har jeg i det minste gjort min plikt. La meg avslutte med at jeg synes dette var veldig godt laget. Musikalitet, produksjon, egenart og så videre er i en egen klasse, slik jeg ser det.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.