Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Aldri trodd jeg skulle kjøpe denne ...


gtrman

Anbefalte innlegg

For en ca 15 år siden prøvde jeg en SRV Stratocaster og synes halsen var for tykk og at den var ubehagelig å spille på.

Ved en tilfeldighet kom jeg over et eksemplar og tenkte ... hmm lurer på om jeg får samme inntrykk nå.

Wow .. ja fikk faktisk en skikkelig wow-opplevelse. Den var utrolig behagelig å spille på. Halsen lå helt perfekt i henda ...

Utrolig hvordan ting kan endre seg over tid.. før måtte jeg ha tynn hals på gitarer men har blitt mer og mer glad i fetere hals.

Min Goldtop R4 hadde jeg aldri klart å spille på for 10 år siden ....

Anyway .. kjøpte selvsagt SRV'n og er superfornøyd. Den låter helt Texas :rolleyes:

Lagde et kjapt lydklipp og slik låter den gjennom en Marshall Vintage Modern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låter veldig bra denne. Og du valgte jo ikke akkurat den letteste låta og spille heller da Testify:) Well done.

Er det Texas Special pickups på denne?

Jepp og jeg synes de er helt råe. Masse guts og alikevel låter det Fender (iallefall slik jeg vil at Fender skal låte haha)

Sitter hjemme nesten hver dag og koser meg med denne ... damene får vente :P Viktig å prioritere riktig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

For en ca 15 år siden prøvde jeg en SRV Stratocaster og synes halsen var for tykk og at den var ubehagelig å spille på.

Ved en tilfeldighet kom jeg over et eksemplar og tenkte ... hmm lurer på om jeg får samme inntrykk nå.

Wow .. ja fikk faktisk en skikkelig wow-opplevelse. Den var utrolig behagelig å spille på. Halsen lå helt perfekt i henda ...

Utrolig hvordan ting kan endre seg over tid.. før måtte jeg ha tynn hals på gitarer men har blitt mer og mer glad i fetere hals.

Min Goldtop R4 hadde jeg aldri klart å spille på for 10 år siden ....

Anyway .. kjøpte selvsagt SRV'n og er superfornøyd. Den låter helt Texas :rolleyes:

Lagde et kjapt lydklipp og slik låter den gjennom en Marshall Vintage Modern.

Kledelig sjenanse ang eget spill.... Du vet du er flink! Vedder dama mi på at du er en type i lilla frakk med en stor hatt? Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.