Web Analytics
Jump to content

Solstorm

Ataxia

Recommended Posts

I dag oppdaget jeg at debutskiva vår endelig var å finne på Spotify, så da tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd her.

Noen av dere har kanskje fulgt Solstorm helt siden jeg la ut de aller første demoene her for ca. 2.5 år siden, da det kun var et studioprosjekt.

Mye har skjedd siden den gang, bl.a mye livespilling og plateslipp i mai.

Den offisielle datoen for plateslippet var 23. mai, og da var det nesten 1.5 år siden vi begynte på prosessen, så det var deilig å endelig kunne stå med det fysiske produktet i hånda.

Vi er veldig fornøyde selv, og gode anmeldelser fra Scream, Metal Hammer Norway, samt en liten notis i Metal Hammer UK vil jeg si bekrefter det.

Plata kan høres HER!

Om noen har lyst å handle plata så kan den kjøpes fra Duplicate Records(her er den billigst), evnt. Platekompaniet(hvor den er mye dyrere). Det er også mulighet for at den ligger i hylla i nærmeste platesjappe.

• 5 months later...

Bumper denne jeg med en par oppdateringer:

Vi har blitt nominert av Natt&Dag til å bli årets live act i Bergen, så om noen har lyst til å stemme på oss så kan det gjøres HER!

Vi skal også spille på Inferno i påsken, da på Rock In på klubbdagen. Vi er siste band ut på Rock In, og er forhåpentligvis ferdige før Earth begynner på Victoria.

:)

• 1 month later...