Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedalbrett/koffert, hva anbefales?


Gubbe

Anbefalte innlegg

Good people of the stomp community:

Nå tar det seg litt opp igjen med øving/studio/gigs, så jeg burde skaffe meg et brett/en koffert til pedalene mine.

Jeg bruker i all hovedsak maks 6 pedaler (inkl wah og volum), og ingen av dem er av samme størrelse.....

Strømforsyninga må være allsidig (forskjellige plugger/polaritet etc).

Hva anbefaler folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører Pedaltrain JR med en Burkey Flatliner Six strømforsyning.

Av støymessige årsaker var jeg konsekvent på at strømforsyningen skulle ha isolerte utganger.

Veldig godt fornøyd med dette oppsettet, brettet veier relativt lite, har en konstruksjon som gjør at du kan montere strømforsyningen under, samt skjule kablene på vettug måte. :)

Anbefaler deg å legge litt kroner i ei ordentlig strømforsyning med en gang, støy er ikke gøy :)

Voodoo Lab sin PP2+ er industristandarden blant proffer og dem som bygger pedalbrett av yrke. (Boffen her på forumet selger en sånn)

Her er et bilde av mitt oppsett slik det er nå;

5938133261_967acf696f_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk også ut Cioks DC-10.. Den skal ha et lite overtak på PP2+ utifra det jeg har lest så langt.. Kanskje Cioks Schizophrenic, ettersom du har "få" pedaler...?

Selv bruker jeg Tonetrunk 68 og er storfornøyd, men den er muligens overkill (eller kanskje ikke, siden du har både wah og volume)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så langt, karer.

Ser ut som man må kjøpe brett og strømforsyning hver for seg... finnes det ikke brett med strømforsyning integrert?

Joda. Bla.a. så har Boss og Warwick m.fl. det, men de takler ikke forskjellig polaritet og annet enn 9V (Type standard Boss og Marshall-pedaler), såvidt jeg vet. Kvaliteten er heller ikke veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.