Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp og salg- budrunder


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Folk er dårlige til å prute. Vet ikke om de er bedre til å gi bud heller. Saken er jo at det finnes regler som ikke tillater budrunder, da det finnes andre steder som driver med slikt bør det ikke være noe problem.

Ingen som ønsker budrunder som roper høyt her, dersom det er tilfellet er det å anta at det ikke dukker opp flere slike "auksjoner". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig, legger merke til annonser uten pris, men det er ikke så ofte akkurat.. Muligens de blir slettet, men det vet dere bedre.

Slik som det er fra våre vanlige brukernes syn, så ser jeg ikke hvordan det kan være et problem.

Folk er flink til å enten rapportere innleggene, eller minne selgeren på at prisen burde være der.

Når man har en salgsavdeling på et forum, så må man regne med litt arbeid. En løsning på det problemet, er å rekrutere 1-2 ekstra hjelpere i salgsforumet blant dem som dere vet følger med der daglig, slik som dere hadde med Erlend :) Eventuelt lufte interessen om 1-2 stillinger, at folk kan sende en søknad til administratoren(e).

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nytten med en budrunde, men som CastorFiber sa, så tror jeg ikke det er stort nok marked til at det er noe poeng egentlig. Hva jeg mener burde være standard, er å si en pris, og ta videre diskusjon gjennom PM.. Mulig noen foreslo det et par poster over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nytten med en budrunde, men som CastorFiber sa, så tror jeg ikke det er stort nok marked til at det er noe poeng egentlig. Hva jeg mener burde være standard, er å si en pris, og ta videre diskusjon gjennom PM.. Mulig noen foreslo det et par poster over...

Og det står vel forsåvidt allerede i retningslinjene for forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi som modererer kan konkludere med at budrunder fortsatt ikke hører hjemme på forumet.

Her har jeg fått svar på alt jeg ikke lurte på angående dette (og det er helt greit), men ikke noe info fra noen om hvorfor det er et behov for åpne budrunder i "kjøp og salg".

Kan ikke se at noen som overser regelen om bud i tråden ønskes har ytret seg i det hele tatt, og det var jo strengt tatt det jeg var ute etter, å høre fra disse brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.