Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jule-bop


windofpain

Anbefalte innlegg

Hadde vel vært greit å hørt utgangspunktet først, men slik chaz er morsomt. Selv om jeg ikke kan/vil spille det selv, så er det bra spilt. Du må jo bare bruke Ibanez! :D

Takker! Hehe, bruker ikke Ibanez (spilte inn den siste med Epiphone Emperor'en), men må innrømme at jeg har siklet litt på noen shredder-øksene deres i det siste, uvanlig nok til å være meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utan at eg har noko særleg forhold til jazz so må eg seia at dette likandes. Bra spelt og alt det der. Er det backingtrack eller "ekte" band du spelar over?

Med whiskey og sigar så hadde eg kost meg skikkeleg.

Takk for tilbakemelding! Var nok et backingtrack. Skulle dog gjerne hatt en slik rytmeseksjon å spille med "på ekte"...

Håhå, nå lyktes jeg endelig med å få skrevet innlegg på dette forumet igjen. Har av en eller annen grunn ikke fått tilgang, eller langt mindre fått skrevet her de siste dagene. Fett.

Edit: La forresten ut en jam over Straight No Chaser også, samt min akustiske versjon av Deilig er jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
*bump*

Var borte fra Gitarnorge i julen og fikk ikke med meg denne etter at den druknet i nye poster.

Kjempe bra! Du er herved idolet mitt på Gitarnorge :P

:oops:

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :D

In other news: Måkte opp en jam over I Got Rhythm, litt sloppy til tider, men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.