Web Analytics
Jump to content

Jule-bop

windofpain

Recommended Posts

Hadde vel vært greit å hørt utgangspunktet først, men slik chaz er morsomt. Selv om jeg ikke kan/vil spille det selv, så er det bra spilt. Du må jo bare bruke Ibanez! :D

Takker! Hehe, bruker ikke Ibanez (spilte inn den siste med Epiphone Emperor'en), men må innrømme at jeg har siklet litt på noen shredder-øksene deres i det siste, uvanlig nok til å være meg.

Utan at eg har noko særleg forhold til jazz so må eg seia at dette likandes. Bra spelt og alt det der. Er det backingtrack eller "ekte" band du spelar over?

Med whiskey og sigar så hadde eg kost meg skikkeleg.

Takk for tilbakemelding! Var nok et backingtrack. Skulle dog gjerne hatt en slik rytmeseksjon å spille med "på ekte"...

Håhå, nå lyktes jeg endelig med å få skrevet innlegg på dette forumet igjen. Har av en eller annen grunn ikke fått tilgang, eller langt mindre fått skrevet her de siste dagene. Fett.

Edit: La forresten ut en jam over Straight No Chaser også, samt min akustiske versjon av Deilig er jorden.

• 3 weeks later...
*bump*

Var borte fra Gitarnorge i julen og fikk ikke med meg denne etter at den druknet i nye poster.

Kjempe bra! Du er herved idolet mitt på Gitarnorge :P

:oops:

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :D

In other news: Måkte opp en jam over I Got Rhythm, litt sloppy til tider, men dog.