Web Analytics
Jump to content

Nordavind mot kalde kinn - Kråkesølv

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Det där låter bekant, jag gjorde samma sak med mitt vardagsrum! Till slut insåg jag att jag behövde professionell hjälp, och jag kontaktade www.malerifirmaistockholm.n.nu. De kom in, rättade till mitt misstag, och gjorde ett fantastiskt jobb. Ibland är det bättre att låta proffs ta över, särskilt när man har kört fast. Det var en sån lättnad att lämna över det till någon som verkligen visste vad de gjorde, och resultatet blev precis som jag hade drömt om.
    • Jag vet inte vad jag tänkte, men jag började måla om sovrummet själv. Jag ville ha en lite lugnare färg, men det ser ut som att jag har målat väggarna med olika nyanser av katastrof. Färgen är ojämn, och det ser verkligen inte ut som jag hade tänkt mig. Nu vet jag inte vad jag ska göra – jag har försökt fixa det men det blir bara värre. Har du några tips på hur jag kan rädda situationen?
    • Takker. Sender mail til Line 6 Support som bare kommer med svada..
    • Senderen funker ikke med g30. Senderen funker med g70 og g75…
    • Ja, stemmer det. Line 6 boksen har kanskje ikke saueplage.(EDIT: hahaha. Squelsh) Blander utstyr. Kikket over manualen på den nå. Ser ut til at det rådes til å ha den unna diverse utstyr og andre «høye» pedaler etc. for min del er denne nå egentlig ubrukelig.    så jeg må også på leting etter noe nytt. Jeg vet jeg vil ha en digital sender og mottaker, men jeg vil ikke ha noe 2.4 ghz utstyr. Alt for mange usikkerhetsmomenter når det kommer til wifi teknologi. Kjipt å få dropouts fordi publikum har smarttelefoner egentlig.   kanskje noen andre har noen gode råd for hva som funker bra?   kan anbefale å se denne videoen. Forklarer mye     
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.