Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender people, i need help...


s0und

Anbefalte innlegg

God jul folkens...

Her sitter jeg i 22 varmegrader (Vietnam) og har kommet over noen veldig få gitar sjapper. Casen er som så....

Fender USA standard, 5500,- Nok. Greit nok....

men så

Japan Richie Sambora (Black Paisley) den med det syke mønsteret, floyd, og paf pro.... til 4500,- flett ny

Hva svarte skal man velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul folkens...

Her sitter jeg i 22 varmegrader (Vietnam) og har kommet over noen veldig få gitar sjapper. Casen er som så....  

Fender USA standard, 5500,- Nok. Greit nok....

men så

Japan Richie Sambora (Black Paisley) den med det syke mønsteret, floyd, og paf pro.... til 4500,- flett ny

Hva svarte skal man velge?

Den der er lett,

BEGGE !! :D

OT: Når er du hjemme igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe begge ja....vurdere en av dem og en J Custom faktisk....

kommer tilbake rett over nyåret.... :) skal få i meg litt flere varmegrader.

Nettrom.... jeg liker faktisk begge omtrent like godt... Da står det og faller på ting jeg ikke har veldig god peiling på...kvalitet usa vs. japan osv.... kjenner Fender så utrolig dårlig :( Noen sier Samboraen er sjelden... så det veier jo en vei, men hvis USA er bedre kvalitet da greier jeg ikke å bestemme meg. Samboraen syns jeg ser noe bedre ut, men litt kyndig input hadde vært en stor fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA vs JAPAN i kvalitet er omtrent dødt løp. Eneste er at de dumme amerikanerne tar seg mer betalt for å skru sammen, og jeg stoler mer på japanere som skrur sammen ting enn amerikanerne. Hardwaren som brukes mener jeg skal være helt lik. Gå for "The Sambora Guitar" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott gittar Sound.

Så akkurat tråden din å hadde tenkt til å advare deg mot forfalskninger, som ikke er uvanlig der nede. Men ser at du allerede har kjøpt og den ser jo "safe" ut den der. Helt rått det møsnteret. Nydelig. Grattis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.