Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En låt fra noen karer på Petrucci-forumet


aiwass

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nilsefix, ikke for å være frekk.

jeg har hørt alle dine "låter". og se at du nå sitter å klager på dette opptaket er helt bak mål.

hadde du laget noe som var i nærheten av dette, skulle jeg ikke ha sagt noe... men desverre, det er en viss (!) forskjell! må understreke at jeg da medregner mer enn ren tekniske ferdigheter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilsefix, ikke for å være frekk.

jeg har hørt alle dine "låter". og se at du nå sitter å klager på dette opptaket er helt bak mål.

hadde du laget noe som var i nærheten av dette, skulle jeg ikke ha sagt noe... men desverre, det er en viss (!) forskjell! må understreke at jeg da medregner mer enn ren tekniske ferdigheter......

Er det altså ikke lov å klage på noe hvis man selv ikke er flinkere? Det blir jo helt feil. Selv om man kan HØRE at ting ikke låter helt bra så betyr det ikke at man autoomatisk skal kunne SPILLE det bedre selv.

Er en stor forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen har vi forsåvidt tatt før, men kan jo godt ta den igjen siden det stadig kommer nye medlemmer hit til forumet. (Heldigvis!)

Hvis man ikke skulle kunne diskutere og mene noe negativt om musikere på et høyere både teknisk og musikalsk nivå enn en selv, hadde vi hatt lite å diskutere på et slikt forum.

At Nilsefix sitter og "klager" på denne "låta" kan kanskje sammenliknes med når jeg anmelder et dårlig popalbum i lokalavisa.

Ikke søren om jeg kunne klart meg som popstjerne, men jammen kan jeg synes at det suger allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke liker det, er en ærlig sak. Å si at det er dårlig, er vel å ikke helt ha forstått hva bra/dårlig er?

Kan en ikke spille sånn, kan man med stort hell holde kjeft når en føler for å kritisere :mrgreen:

EVENTUELT kritisere smaken til de som spiller. Tonevalget etc trenger jo ikke å låte fint i mine ører, selv om spillingen rent teknisk er topp. Jeg forbeholder meg retten til å smile i skjegget når jeg hører noen kritisere musikere som kan spille slik:)

@Peri

Selvsagt kan du kritisere popmusikk, man kan jo være dårlige låskrivere selv om man får gi ut en plate :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilsefix, ikke for å være frekk.

jeg har hørt alle dine "låter". og se at du nå sitter å klager på dette opptaket er helt bak mål.

hadde du laget noe som var i nærheten av dette, skulle jeg ikke ha sagt noe... men desverre, det er en viss (!) forskjell! må understreke at jeg da medregner mer enn ren tekniske ferdigheter......

Er det altså ikke lov å klage på noe hvis man selv ikke er flinkere? Det blir jo helt feil. Selv om man kan HØRE at ting ikke låter helt bra så betyr det ikke at man autoomatisk skal kunne SPILLE det bedre selv.

Er en stor forskjell

Det er forskjell på å klage på noe og å klage på alt. Det at dette kommer fra Nilsefix er nok ikke helt irrelevant... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dem som klager over at det ikke høres ut som Dime:

Get over it, det var ikke poenget. Ash (keyboard-dude'en som lagde låten) sa selv at han ikke ønsket å lage noe i samme sjanger som Dime, men heller å dedisere noe originalt til hans minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.