Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G'day all!


Anbefalte innlegg

G'day all!

Har lest dette forumet i en veldig lang tid nå, men har ikke fått meg selv til å lage en bruker før nå. Rett og slett bare fordi jeg er så utrolig giddalaus.

Jeg heter Christoffer og er født på dag nummer én i året 1996, og er da altså 15 år gammel. Tipper jeg er en av de yngste på dette forumet, men jaja.. Skal nok klare å skrive litt med dere oldisene også. :)

Jeg har nå spilt gitar i snart 5 år (damn, tida går fort :blink:), klunka litt på piano i et år og sunget i litt over et halvt år. Spilt i mange sådårligeatjeglerav-band siden 6. klasse, og spiller nå i et rnr-band som begynner å stable seg på beina og har så vidt begynt å skrive egne låter. Har også begynt med et ''hjemmestudio'', men det blir kanskje litt feil å kalle det studio på mitt nivå, men har i hvert fall nok utstyr til å gjøre ordentlig opptak av bandet.

Er egentlig en blodfan av Guns n Roses, men ettersom at brukernavnet allerede var opptatt, måtte det bli bandet som er nummer to på lista om dagen, nemlig Black Stone Cherry. Har ikke ETT band, EN artist, eller EN musikksjanger som er favoritten, men har en million. Våkner opp en dag vil høre på RnR, en annen vil jeg høre på klassisk, en annen norsk svartmetall... hører på så og si alt (bortsett fra Rap, HipHop, Trance og den slags) Her om dagen våknet jeg opp og ville høre på ACDC, som var det bandet som fikk meg til å oppdage musikk, og jeg har vel omtrent ikke hørt ''aktivt'' på ACDC på 5-6 år. Haha :lol:

Men nå tror jeg at jeg har fått med meg ganske mye, så da sier jeg bare thx 4 ur tim!

Skal prøve å få lagd en utstyrstråd en gang jeg har tid og gidder.

Ser virkelig frem til å kunne svare på tråder her, uten å få beskjed om at jeg må opprette en bruker for å svare. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Artig å se at det fremdeles finnes unge mennesker som klarer å skrive godt norsk, selv om de er på internett. ;)

Haha, ja! Irriterer meg sykt over vennene på Facebook som skriver som muldvarper og tror de er kongen av internett med ''L33333T pr0 1337z000r!!!11''

Velkommen, sinnsykt sweet forsterker du har! :)

Beklager det med brukernavnet forresten. :blush:

Søteste jævelen i verden skal jeg si deg! Og joda, får vel bare overleve med dettet navnet! Unnskyldingen = Godtatt.

Ingenting i veien med å slenge opp litt bilder av stasjet heller (hint hint) :P

Skal prøve å stjele kameraet til fattern og tatt noen bilder snart, ja! Får mer lyst til å gjøre det når jeg faktisk vet at noen setter pris på ''slitet''! :rolleyes:

Og til dere andre i velkomstkomitéen; takk! :)

Endret av Black Stone Cherry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.