Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste looper?


Palle

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nå hatt en Boss Loopstation RC 2 i 2 år, og jeg må si at det er den beste invisteringen jeg noen gang har gjort. Men nå trenger jeg å oppgradere den. Det jeg trenger er mer lagringstid, flere banker, gode og logiske tromme og tempoinnstillinger (Jeg har enda ikke skjønt hvordan man stiller inn tempo. Går det i det hele tatt an? Jeg tror også at den bare er kapabel til å spille i 4/4) Jeg trenger også input til mikrofon og flere instrumenter. Og det hadde vært fint om det kunne vært noen få effekter der som f.eks bass simulator og noen vokaleffekter. Jeg ser at Vox har en som har masse effekter, men den har lite lagringstid. Så har vi Digitech Jam man, men den har ikke trommemaskin igjen etter hva jeg har forstått.... Mulig jeg må gjøre noen kompromiss uansett.

Så hvilken looper hadde gjort seg best, tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På RC-2 så kan du bytte mellom 4/4 og 3/4 ved å trykke på den sorte lille trykkbryteren når det potmeteret helt til høyre er på det stillet som heter 4/4 (Guide).

Bruker samme bryteren til å trykke inn tempoet du vil ha, når du har den i Play eller Auto-modus. :)

RC-50 er forøvrig knallbra greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.