Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Porto på sending frå USA


Gjest Paal

Anbefalte innlegg

Du kan alltids bruke et firma som driver med all mulig form for shipping.

Jeg vet ikke hva det koster, men du kan jo sende en mail med forespørsel.

Christer Carling www.jcc-enterprises.net

Driver stort sett med biler og bildeler, men kan helt sikkert gi deg en pris på en kombo også. Båt/fly/post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sjekke om kombinasjonen innenlands shipping med FedEx til en JetPack-adresse på www.magnum.no blir billigere, men det er nok ikke så mye å spare, ihvertfall ikke når det gjelder tid - med FedEx burde du ha den kassa i løpet av 1 uke, ferdig momset (som kommer i tillegg når du henter den ut/får den levert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du bakenden på en semi-trailer med gods inn til Norge.. Denne er fløyet til Malmø (tror jeg det var) for å så gå videre til Gardermoen med lastebil.

mess.jpg

Vile du hatt en gitar/amp oppi her?

Jeg ville sendt med UPS da de sender med fly helt til Norge, og da stables og stroppes alt i containere, dvs ingenting blir stablet mer enn 1,5m høyt og hver container leveres til UPS sin egen terminal, og du kan hente den der eller få den sendt helt hjem på døra med UPS' egne biler. Ingen utenforstående fraktere som på bildet over,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.