Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Starte Band i Drammensområdet?


RockeRoy

Anbefalte innlegg

Hei,Jeg er en 28 år gammel gitarist, bosatt i Drammensområdet

Jeg har spilt gitar i 13-14 år, men det er lenge siden jeg har spilt i band nå. Jeg klør i finga etter å spille sammen med andre.

Det er Metal av den harde typen som står mitt hjerte nærmest, men jeg er med på det meste tror jeg. Jeg er bare sugen på å spille!

Jeg har masse mariale jeg har spilt inn i mitt lille hjemmestudio hvis du vil høre.

Anyway... jeg har ingen krav til deg whatsoever, men du må være sugen på å spella og at du er bosatt innenfor rimelighetens grenser:) jeg disponerer bil.

Er du interessert så tar vi det derifra. Kontakt meg her eller på mail rab.83@live.no

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags metal er du interessert i da? :) Jeg for min del er veldig interessert i noe heavy, kanskje litt progressivt.

Bor kanskje ca 40 min fra Drammen.

Spiller helst noe progressivt og hardt:)er inspirert av opeth, gojira, meshuggah, devin townsend Nile osv..

hvor bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister å melde meg på her, jeg er bassist som bor i Oslo, men det nærmeste progresivt jeg kommer er vell nyere Maiden, ellers går det mye i punk og annan Metal.

er 26år og spilt i ca 4 av dem.

Endret av EADG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, høres kult ut. Jeg er mer thrashy, men.. Bor i Andebu. :P

Vi finner helt sikkert vår greie uansett, andebu ja, det er en times kjøring ca, går fint det for min del et par ganger i uka hvertfall. er det trommer eller gitar du spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister å melde meg på her, jeg er bassist som bor i Oslo, men det nærmeste progresivt jeg kommer er vell nyere Maiden, ellers går det mye i punk og annan Metal.

er 26år og spilt i ca 4 av dem.

Hei, bare å slenge seg på det så ser vi hvordan det blir bare:), men ser ut som om det kan bli litt pendling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi see... har tid lørdag etter kl 18, søndag vet jeg ikke enda. Liten tid i hverdagen: skole, kjøretimer, kjæreste. Men vi kan sikkert finne ut av det :)

Jeg er på ferie frem til søndag kveld, men er klar når som helst neste uke uten om onsdag. Vi finner ut av det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hva slags vokal dere ønsker men jeg er hvertfall en 19 år gammal(blir 20 i Desember) growler/screamer som er bosatt i Lier rett utenfor Drammen. Drevet med growl/scream av og på i rundt 3 år nå, kan også synge heavy type Machine Head o.l vokaler. Har ikke bil, men førerkort(hva enn det er godt for haha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke helt sikker på hva slags vokal dere ønsker men jeg er hvertfall en 19 år gammal(blir 20 i Desember) growler/screamer som er bosatt i Lier rett utenfor Drammen. Drevet med growl/scream av og på i rundt 3 år nå, kan også synge heavy type Machine Head o.l vokaler. Har ikke bil, men førerkort(hva enn det er godt for haha).

Helt konge:) vi finner ut av transport, det er i hvertfall ikke noe problem, jeg har bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.