Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Take You Away - Tore & Lothlorien Band!


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

Skreiv ein song ein gong i tida som eigentleg var meint for Shadowmind, men no vart det ikkje slik. Så Lothlorien tok seg av vokalen på denne. Ver litt snill, då det er fyrste skikkelege vokalprestasjonen hennar :)

Skjedde noko ein plass som gjorde at gitarsoloen forsvann litt. Den er der, men du må berre høyra godt etter.

Kos dykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall låt, ypperlig spilling og growlinga synes jeg var bra - litt skeptisk til synginga på refrenget til å begynne med, men merker at den unektelig har festet seg på hjernebarken.... så kanskje den funker bedre en jeg først trodde :lol:

Hører veldig gjerne mere samarbeid fra dere ja!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var stas!

Jeg synes growlingen kunne vært mikset mye lenger fram i lydbildet.

Sangen på refrenget fungerte også bra, men kunne ha vært tatt enda lenger- for meg hørtes det litt "overlegent" eller "klysete" ut, og det kunne man ha strukket lenger. Fungerer jo helt fint slik som det er også, for all del.

Som Rocktrond sier, melodilinjen henger seg veldig lett fast, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kult, dette har absolutt livets rett.

Jeg er av de som synes renvokalen er låtas høydepunkt, Castor er inne på noe med sin beskrivelse.

Melodilinjen sitter som støpt, og vokalen hadde virkelig egenart.

Dere må være et bra par :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt var skamrått, men refrenget passer ikke. høres ut som om det synges i helt feil tone. kudos for en av de råeste kvinne-growlene jeg har hørt!

Nå må du rulle inn. Refrenget synges etter melodien presentert med gitar i både intro, og i bakgrunnen på selve refrenget. Ingenting feil her..

Har sjøl sendt denne til folk på face, mange som liker det, meg inkludert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Først og fremst må jeg få presisere at dette ikke er min sjanger i det hele tatt.

Growling er ikke helt min greie, så jeg er nok heller ikke den rette til å bedømme om det var bra eller dårlig, men den var hvertfall mandig :P Lyden i crash-cymbalene synes jeg heller ikke var mye tess, men det er kanskje sånn det skal låte i denne sjangeren?

Med det sagt så likte jeg veldig godt cleanvokalen, og hverken det instrumentale eller produksjonen har jeg noe å utsette på heller, så om man ser bort fra de elementene som jeg ikke liker uansett hvem som gjør det så var det jævlig bra. Unektelig kvalitetsmessig godt arbeid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.