Web Analytics
Jump to content

Kjøp ny halv-akustisk

guitarfan

Recommended Posts

Hei :)

Eg har no spelt gitar eit knapt år.

Etter å ha prøvd forskjellige gitarer hos venner og andre har eg funnet ut at det finst betre gitarer enn den eg har. Hos min er det faktisk ganske tungt å presse strengene slik at du får ein brukbar lyd (men kjøpte jo berre ein billig martinez)

Har også fått smaken på spel med forsterker. No lurer eg på kva slags gitar eg kan kjøpe meg og som har god kvalitet.

Prisklasse opp til 6000 kr

takk for hjelp ;)

ja sant det :) men altså har jo ikkje så mykje peiling på forskjellen

Da har du i hvert fall masse å velge mellom. Ibanez og Yamaha, blandt mange andre har veldig kurante gitarer i den prisklassen. Ta en tur på ei gitarsjappe med bra utvalg, så finner du nok noe som passer.

er det mykje forskjell på klangen da?

Mellom en halvakustisk og en akkustisk med pickup uplugget? JA!

Mellom en halvakustisk og en akkustisk med pickup i gitarforsterker: JA!

Det er to helt forskjellige gitartyper som er ment brukt helt forskjellig.

Når det er sagt, finnes det forsterkere som er laget for akkustiske gitarer med pickup. De låter dog ikke spesielt bra med en halvakkustisk med "el-gitar-pickuper".

så for meg som speler heime for det meste og av og til på fest er vel ein akustisk med pickup best eignet? :P

Vet ikke om du så innlegget mitt etter at jeg redigerte det, men det kommer helt an på hva du spiller. Hvis du spiller kun hjemme og av og til på nachspiel (altså ikke til dans/konserter og den type ting), funker det veldig bra med akkustisk uten pickup. Du får da faktisk en bedre gitar til prisen. Det er også fullt mulig å installere en pickup senere hvis behovet skulle dukke opp.

okay, ja sant nok. her eg bur er vi jo ganske få i bygda og på fest kan ein jo berre sette opp eit mikrofon framfor gitaren slik som vi ha pleidd å gjere det.

om eg får ein fin akustisk utan pickup for prisen er eg fornøgd. er berre lei av min "tungspelte" sjølv om den har fantastisk lyd.

Ja, har lest innlegget :)