Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Atter en gang (tror jeg har posta det før) Motorpsycho


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Så . hva syns man om Norges ukronede rockehelter?

har vært et fan siden jeg var 12-13 år ... sett dem en bråta ganger .. og denna uka er motorpsycho uka :D

Greener

Watersound

Walking on the Water

Un Chien D'espace

mye fin musikk fra Trondheim (Lamoen faktisk :D)

Nilsefix

rull debatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartlamo'n. Stedet for rølperock og miljøhus. Miljøhuset er egentlig ganske interessant, trykklaminert treverk som isolasjon er ikke bare nytenkende, men også miljøbevissthet, da alle slags treverk kan brukes.

Ellers, Motorpsycho... Hva skal man si. Det er ikke bedre enn man gjør det til. Kanskje ikke flere enn 12 på dusinet, men likevel. Det var stort, med trykk på var. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorspyho er vel et av Norges mest evolverende, innovative og fleksible band. Sjelden vare i Norge at man finner at band som på ikke så alt for mange år har gått fra hard-rock via pop-rock til country. Pluss at gutta er veldig dyktige musikere. Det eksprimenteres med en rekke forskjellige stemminger som igjen får frem nye stemninger og ikke minst veldig gode låter. Gode vokallinjer der Snah og Bent utfyller hverandre med to ganske så forskjellige stemmer.

Jeg har i hvert fall stor respekt for gutta og musikken, og mener at dette er ikke noe serieprodusert norsk rockeband som det går 12 eller hur mänga som helst av på dusinet.

Har hørt en del på Phanerothyme plata den siste tiden. Veldig bra plate som nærmer seg terningkast 6 hos meg....

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte nær halvannet år fra å hate det til å digge det når jeg var 12-13 år .. brodern hørte på det hele tida. så begynte jeg på de første platene og gikk oppover.. gnome ; dårlig forsøk på å provosereherme hehe ,, du har da LITT fantasi ?

jeg syns de er veldig veldig bra , men det skal litt til for å like dem , så skjønner at mange ikke gjør det.. de er bare så FANTASTISK gode på oppbygninger og nedbygninger osv osv .. det er det beste norske rockebandet ever..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.