Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp!


GitarMarius

Anbefalte innlegg

Hei :)

Kjøpte for en stund tilbake en Schecter Blackjack c-1 ATC (Floyd) og er storfornøyd! Derfor er jeg klar for min Schecter nr.2 :) Har sett på noen og er på utkikk etter den som heter "Avenger". Har hørt at Hellraiser Avenger er ute av produksjon, og finner ikke en Blackjack Avenger med floyd... Har sett på Damien Avenger, men den ligger til en såppas billig pris alle stedene jeg har sett så jeg er redd for at det ikke er en god nok gitar :) Noen som vet noe om dette med Hellraiser Avengeren, og evt. om det er noen andre typer Schecter Avengers som er gode (da mener jeg GODE) gitarer?

Avenger er den formen som er ganske like den Synyster Gates fra Sevenfold har (skal ikke ha den for at jeg er Fanboy, formen er bare helt rå!).

Mvh

Marius :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk sverige! Fant engang en side som hadde avengers, men har glemt den. Ellers så har jg en synyster custom tilsalgs for 7k

Takk for tipset! :D Hvis jeg noen gang skal ha en Sign gitar (som sikkert hadde vært syn custom'en) skulle jeg hatt den til en så billig pris at jeg har råd til å ikke bruke den live osv :P Men takk for tilbud, er ikke ute etter sign modell nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.