Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


Hank Annicke Noe

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå avlsører jeg:

BSA'en er engelsk, og er no troble.

Men gitaren er chineese Fake!

Greener var nærmest, han mente at ingenting stemte, og det var riktig,

Takk til dere andre som lot dere andre lure.

Men jeg skal bruke, som en mekkegitar!

Skal ikke selge den som en bra gitar!

Der gikk vi jaggu meg på limpinnen... men midt oppi all rundluringa driter du deg selv ut med pinlig dårlig rettskrivning. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå avlsører jeg:

BSA'en er engelsk, og er no troble.

Men gitaren er chineese Fake!

Greener var nærmest, han mente at ingenting stemte, og det var riktig,

Takk til dere andre som lot dere andre lure.

Men jeg skal bruke, som en mekkegitar!

Skal ikke selge den som en bra gitar!

Synes vel germaniumkid var temmelig spot on også, da.

Selv har jeg alt for liten historisk kunnskap om gitarer, men kom til samme konklusjon som Greener etter leting blant nåværende modeller på Fenders sider, nemlig at ingenting stemte. Tenkte at dette kanskje var en utgått Fendermodell av en ikke-klassisk årgang.

Jeg hadde vel egentlig ikke trodd at en trofast forumtraver som du valgte å støtte kinafake-produksjon, men jeg skjønner jo nysgjerrigheten i forhold til hva slags kvalitet man egentlig får om man bestiller kinaprodusert gitar. Håper ikke du tar deg nær av det, men jeg er litt skuffet over at du faktisk støttet produksjon som ulovlig benytter Fender-logoen, uansett din hensikt med det.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg var jo helt bestemt på å bytte alt som var av elektronikk på denne gitaren, fretlevele halsen osv.

Nå har jeg spilt på den en stund og jeg synes den låter mer strat en min orginale!

Jeg ser at en kar på forumet skal selge en trio med mexico-pickuper her men jeg er jaggu i tvil om jeg vil bytte, altså!

På alt som heter vreng, crunch u name it, så er min gamle orginal best! Frekvensspekteret er helt annerledes. Men når det kommer til strat-komp ala 80´s

dvs. mid pickup kombinert med bridge får jeg en stratocasterlyd jeg aldri har opplevd maken til. <_<

Denne har nesten dobbel virkning. Jeg har faktisk ikke lyst til å røre den.

Men denne skulle jo bli et supplement til min gamle Japan Fender fra 1985 så jeg må vurdere å bestille en til :blink:

Huff det begynner å bli alt for mange gitarer her.

Driver nå å spiller en del med bandet jeg var i for 25 år siden, altså 80´talls rock og pop, og jeg fikk rått skryt av snerten i gitaren,

og de veit ikke at dette er fake!

Så til dere som HATER disse instrumentene: De har faen meg elementer i seg vi ikke skal kimse av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel germaniumkid var temmelig spot on også, da.

Selv har jeg alt for liten historisk kunnskap om gitarer, men kom til samme konklusjon som Greener etter leting blant nåværende modeller på Fenders sider, nemlig at ingenting stemte. Tenkte at dette kanskje var en utgått Fendermodell av en ikke-klassisk årgang.

Jeg hadde vel egentlig ikke trodd at en trofast forumtraver som du valgte å støtte kinafake-produksjon, men jeg skjønner jo nysgjerrigheten i forhold til hva slags kvalitet man egentlig får om man bestiller kinaprodusert gitar. Håper ikke du tar deg nær av det, men jeg er litt skuffet over at du faktisk støttet produksjon som ulovlig benytter Fender-logoen, uansett din hensikt med det.

He he, forstår skuffelsen, men jeg måtte bare prøve.

Som sagt blir denne i min hende til jeg dør, og jeg har fortalt min kjære og barna mine hva som er the real thing og hva som er fake!

Så de vet veldig godt hva de skal ta vare på og hva de skal hive etter min død ;)

Det som er sikkert er at dette ikke noen gang kommer til å bli lagt ut for salg som orginal vare!

Eventuelt hvis jeg selger den (det er vel ulovlig) vil jeg ettertrykkelig fortelle at det er fake! Jeg gav ikke mer enn kr. 1340,- for den, levert på døra, så prisen skal i alle fall være langt under det. Men da får man faktisk utrolig mye gitar for pengene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.