Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Unisong Gitarer info


JanH

Anbefalte innlegg

Send meg epost

Heisann, fikk fint tips om å endre litt teksten. Takk for det. Ser det er litt spm om Unisong gitarene og det er flott. Jeg er gitarist og gitarprodusent. Noen lurer på halsene, om det er photoflame eller folie... osv. Dette er som du ser på bilda, kvalitet. Treverket på mine gitarer er håndplukket og eksklusivt. Du finner neppe slike til denne prisen. Studer bildene. Det er topp arbeid. Har fått noen gode svar her på forumet og takker for det. Vil prøve å sende en til gitarnorge etterhvert, slik at dere får tommel opp eller ned. Tror det kan vere like greit, og mye bedre enn bilder og ord. Fabrikk i Kina det er riktig, men de har som oppdrag å lage det beste de klarer. Serienummer for at fabrikken skal ha oversikt over gitarene. Dette er ikke Fender, ikke Gibson. Bare et forsøk på et norsk, alternativ til en bedre pris. Jeg har stor respekt for norske gitarister sin kunnskap om gitarer.

Mvh Jan Helset - musiker - og litt gitarprodusent.

Endret av JanH
Fjernet epostadresse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Velkommen til forumet. Du må leve med at jeg fjernet kontaktinfo i førsteposten din. Ønsker du å reklamere for gitarene dine, så er du hjertelig velkommen, men da med forhandlerstatus. Kontakt JonArve på PM for detaljer rundt denslags, det er han som styrer med det.

Jeg ønsker å utfordre deg- send oss en eller flere eksemplarer av gitarene dine, og så vurderer vi den for deg, og legger ut resultatet her på forumet.

Kontakt meg gjerne på PM, så sender jeg over kontaktinfo, og videre formalia i sakens anledning. Får jeg med meg et par kvalifiserte medlemmer, skal du ikke se bort fra at dette kan ende opp som en nyhet på forsiden, samt en tråd i forumet.

Billigere eksponering skal du lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Forstår ikke helt hva du vil egentlig? høres ut som du er små-irritert eller at noen har slengt drit om unisong gitarene?

Hvis det skal være reklame for unisong tror jeg du bør skrive om teksten din. Kunne kanskje vert en bedre idè å lage noen youtube videoer, der du demonstrerer de forskjellige gitarene? Det tror jeg er noe mer overbevisende enn "Se på bildet, der ser du de er kjempebra og er bra laget med bra treverk"

Bare et forslag det her altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med Tokai produsert i Kina tidlig på 80 tallet kan vel ikke stemme? De ble jo produsert på velkjente fabrikker i Japan.

Så vidt jeg kjenner til produserte de vel ikke noe særlig musikkinstrumenter og audio-utstyr ment for eksport i Kina tidlig på 80 tallet? Det var jo bare noen få år etter at de faktisk begynte å reformere sin økonomiske politikk fra relativt "trang" kvasi-kommunisme.

90 tallet var vel mer tidspunktet ting begynte å "ta av" for denne typen kinesisk vareproduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokai-gitarene ble laget på tokai-fabrikken i japan (et av de eneste japanske gitarmerkene med egen fabrikk). De (og andre) produserte også fernandes og fender japan. Nå om dagen lages det vel tokai både i kina og korea, i tillegg til japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Forstår ikke helt hva du vil egentlig? høres ut som du er små-irritert eller at noen har slengt drit om unisong gitarene?

Hvis det skal være reklame for unisong tror jeg du bør skrive om teksten din. Kunne kanskje vert en bedre idè å lage noen youtube videoer, der du demonstrerer de forskjellige gitarene? Det tror jeg er noe mer overbevisende enn "Se på bildet, der ser du de er kjempebra og er bra laget med bra treverk"

Bare et forslag det her altså.

Hei. Du har helt rett. Vil prøve å få sent ut både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokai-gitarene ble laget på tokai-fabrikken i japan (et av de eneste japanske gitarmerkene med egen fabrikk). De (og andre) produserte også fernandes og fender japan. Nå om dagen lages det vel tokai både i kina og korea, i tillegg til japan.

Hei og takk. Jeg er ganske sikker på at du kan dette. Jeg har vel hørt for mye på fabrikken som prod for meg. Skal sjekke det opp ) Skal heller prøve å sende noe på youtube og kanskje til gitarforum for testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt firma med rimelige gitarer av god kvalitet? Veldig spennende, synes jeg. Skjønner ikke helt den negative skepsisen.

Gi mannen en sjanse... ...just saying. ;)

Takk. Skal heller sende en av gitarene til vurdering - feks til gitarnorge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med Tokai produsert i Kina tidlig på 80 tallet kan vel ikke stemme? De ble jo produsert på velkjente fabrikker i Japan.

Så vidt jeg kjenner til produserte de vel ikke noe særlig musikkinstrumenter og audio-utstyr ment for eksport i Kina tidlig på 80 tallet? Det var jo bare noen få år etter at de faktisk begynte å reformere sin økonomiske politikk fra relativt "trang" kvasi-kommunisme.

90 tallet var vel mer tidspunktet ting begynte å "ta av" for denne typen kinesisk vareproduksjon.

Hei hei. .. Jeg må se litt til på dette. Som sagt til en annen, jeg tok vel litt feil der da.. beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Velkommen til forumet. Du må leve med at jeg fjernet kontaktinfo i førsteposten din. Ønsker du å reklamere for gitarene dine, så er du hjertelig velkommen, men da med forhandlerstatus. Kontakt JonArve på PM for detaljer rundt denslags, det er han som styrer med det.

Jeg ønsker å utfordre deg- send oss en eller flere eksemplarer av gitarene dine, og så vurderer vi den for deg, og legger ut resultatet her på forumet.

Kontakt meg gjerne på PM, så sender jeg over kontaktinfo, og videre formalia i sakens anledning. Får jeg med meg et par kvalifiserte medlemmer, skal du ikke se bort fra at dette kan ende opp som en nyhet på forsiden, samt en tråd i forumet.

Billigere eksponering skal du lete lenge etter!

Takk. Skal se på det med forhandlerstatus ja. En slik utfordring jeg må tåle ja. Jeg skal sende en etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.