Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Øyafestivalen 2011


Rødvin

Anbefalte innlegg

Øyafestivalen nærmer seg med stormskritt. Noen som skal? Og hva gleder du deg mest til å se?

Selv har jeg ukespass og gleder meg desidert mest til Guided By Voices. Sannsynligvis det bandet jeg har hørt mest på de siste ti årene så jeg ble strålende fornøyd den dagen Øya offentliggjorde at de hadde booket dem (er for øvrig eneste konserten de spiller i Europa). Ellers gleder jeg meg til The Jayhawks, Pulp og Sebadoh, men har også krysset ut Grant Lee Buffalo, Destroyer, Mongo Ninja, Kayne West, White Denim, Hercules And Love Affair, Fleet Foxes, Graveyard, Ghost, OFF!, The Pains Of Being Pure At Heart, 120 Days, Wannskrækk, Hurra Torpedo, Stein Torleif Bjella, The Avett Brothers, The Comeback Kids og Kyuss Lives! i programmet mitt. Rekker garantert ikke alt, men det får så være.

Endret av Rødvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå.. skulle gjerne dratt, men brukte alle penga mine på ny gitar ;D

Men mye jeg gjerne skulel sett der!! James Blake,120 days, Bjella,Fleet Foxes og maaasse mer!!

Anbefaler deg å høre litt på Lama og Proviant Audio, fete norske band. Var på Proviant Audio på Slottsfjell, var sinsykt fet konsert, så anbefaler deg å se de! Kos deg!

@brs...tipper du ikke har hørt halvparten av de som kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.