Web Analytics
Jump to content

Hvordan lage "vokal-booth"

Arachno

Recommended Posts

Mener Castor hadde en grei og billig oppskrift på dette? Mulig han til og med laget en tråd om det, men igjen er det mulig jeg husker feil. Han kimer sikkert inn og bekrefter evt. avkrefter påstandene.

Ser også for meg at hvis man får tak i en litt stor plast- tønne, så kan det sammen med et trestykke der stativet går inn, samt et trestykke med en utfrest fals i øverst og nederst være noe som kan fungere.

Bygger du noe, så lag en liten tråd, da vel! Det er sikkert flere som kunne ha bruk for noe slikt.

Aph- hva er det med deg og sang i klesskap?

Haha. Jeg kan vel kanskje gå med på at et slitent julebordslips ikke er helt den store greia, men ellers er det en kilt og mye flanellskjorter, så jeg vet ikke helt om jeg virkelig er den store moteløven uansett :P

Jeg må få si at jeg aldri har brukt noen form for demping eller lignende på mine hjemmeopptak, og synes vel egentlig ikke at det har vært noe problem heller. Nå skal det sies at "rommet mitt" er ganske lite, men forholdsvis overfylt med saker og ting! :D

Samme her! Spilte inn vokal i stua her en gang. Sendte filene til en kompis som studerer lyd i LA, han skulle mikse det. Han mente det låt tørt og fint, så da ser jeg virkelig ikke vitsen med å styre noe mer med det :)