Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jahn Teigen er en god vokalist


Anbefalte innlegg

Jahn Teigen er nok en av de beste vokalistene Norge har fostret. I tillegg til de som er nevnt, er det en masse gode vokalprestasjoner med Prima Vera, selv om tekst og musikk stort sett er tull og tøys! ("Så fint å være idiot" f.eks.)

Som kuriositet kan jeg jo nevne at jeg har spilt tre Which Witch forestillinger med Teigen som bøddel, noe som selvsagt var veldig moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt "Mil etter mil" med Teigen. Hvis det gir noe poeng.

Jeg også. ;) (Kanskje vi skulle lage en "hvem har spilt mest med Teigen tråd"? :P ) Neida, men det er jo ikke noe gøy å ha spilt med kjendisar hvis man ikke kan fortelle om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på ei historie jeg hørte om at Teigen var en av favorittene til ny vokalist i Genesis etter at Peter Gabriel slutta. Er det noen som vet om det er sant?

Det er vel blitt sagt / gått rykter om at han ble kontaktet med spørsmål om å komme på audition, i hvert fall. Det sies også at han takket nei pga. sitt engasjement med Popol Ace (Vuh) der ting så ut som om det skulle satses ganske hardt internasjonalt på den tiden. Det ble det jo som kjent lite av. Dessverre kan man kanskje si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.