Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Washburn x-series, god eller dårli?


Dead Theory

Anbefalte innlegg

Er en fyr her i bygda som vil selge meg en washburn x-series. Veit ikke exakt modell, står ingenting på den utenom x-series og at den er handcrafted. Er grover tuners på den. Gitaren er svart og har lyst gripebrett. Dn er vel 5-6 år gammel. Er dette noe å ha? Å hvor mye er denne verdt ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sett på gitaren, å det står absolutt ingenting annet enn det er en x-series, washburn er vel generelt et billigmerke? Vart litt interresert når jeg så det var grover mekanikk på den. Noen her som har litt kjennskap til washburn? Har de noen gode/dyrere modeller som er brukanes? Fikk såvidt spillt litt på den uten foraterker, å den virka helt grei å spille på, halsen var litt ibanez'ish, bare tykkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Washburn har laget alt fra amerikanske high-end gitarer til rimelige asiatisk produserte modeller. Etter å ha googlet x-series er min konklusjon at dette er rimelige gitarer laget i asia. Hvis du liker gitaren kan du vel vurdere å kjøpe den? men det er neppe noe kupp som sådan.

Hvis du gjør et google søk og klikker på noen av søkeresultatene vil du finne igjen den riktige modellen, det garanterer jeg. Hvis du sier noe om type bro, pickup-konfigurasjon, farge på headstock osv kan noen andre gjette for deg.

31b1cPIGNeL.jpg

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått noen prisantydning? Hvis du har det er det jo opp til deg om du vil betale den summen for gitaren. Hvis du synes det er en god og kul gitar, er det jo ikke noe problem.

Hvis du er usikker på om du har lyst på den, kan du jo heller bare la være. Seinere dukker det vel altids opp noe som er virkelig "MÅ HA!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.