Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bør jeg slå til på Epi LP custom til 4500?


leitmotif

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en nesten ny sort Epi LP custom til 4500, har selv vært å prøvd den, meget lite brukt og deilig å spille på.Mulig jeg kan få prutet den ned noen hundrelapper.

Såvidt jeg har forstått er forskjellen mellom en epi LP custom og en standard bare det visuelle, altså gullfargen og eventuelt stemmeskruene.

Jeg kan jo få en ny LP standard til ca samme pris ny i butikk, og da har man jo også servicengarantien man får når man kjøper ting ny fra butikk.

Spørsmålet mitt er da om jeg bør slå til på den brukte custom gitaren, eller kikke litt etter en ny standard i butikken,

Eventuelt andre steder man kan få rimelig brukt

Kunne også vært interessant med Gibson LP studio brukt, da man også kan få disse ganske lavt i pris.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har spillt på de epiphone les paulene. Mener å huske jeg var veldig gira på den custom gitaren en gang :D Jeg ville gått for customen trur jeg.

Du får en ny les paul studio til 7990 nå mener jeg?! Gibson gitarer får du ganske billig nå. Er ikke så ofte jeg ser de billigste gitarene brukt men.

Her for en stund siden var det en Gibson Les Paul Special (double cutaway) som var dritfet. Siste annonsen jeg så med den var prisen nede i 5000. Det er ikke mye penger for en rimelig FET les paul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny gibson LP studio ligger rundt 9990 på tilbud (lydmakeriet), men veil. er da 14000. Får nok en LP junior/worn and faded for 8000, men de er jo tross alt ikke noe særlig. Uten den buede toppen synes jeg LPer faktisk er ganske stygge :P

Veil pris på Epi LP custom er 6300, så 4500 er jo ikke akkurat det sykeste tilbudet. Du får vurdere hvor god stand det er o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.