Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem fører ISP Decimator?


Griffin

Anbefalte innlegg

God aften

Er ute etter en ISP Decimator.

Har funnet Godlyd i Sandnes som fører de, men de har ikke inne.

På ISP sine sider så har de også ført Tre45 i Trondheim, men jeg snakket med de i dag og de fører det ikke lengre etter at de ble 4Sound...

Så vet dere av noen som fører de?

Har også lagt igjen en "[Kjøpes]" annonse på dette emnet i kjøps og salgs avdelingen på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer en Decimator selv faktisk.. Isåfall så blir det nok ebay på meg :)

Sånne små pakker er minst like enkle å bestille fra Ebay som her i landet.. Faktisk enklere! Slipper å bruke kortleser når jeg betaler på Ebay.. Paypal er farlig enkelt :lol:

Ventetid på slike pakker via Ebay pleier ikke være noe særlig mye verre enn å få de tilsendt her i landet.. Mtp at du må vente på at godlyd skal få den inn, så kan det gå fortere å bestille fra utlandet :)

Men for all del, må jo støtte de norske pusherene også iblant :)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay ca 700kr står det, legg til 200kr i frakt og 25% mva, så er man i boks. Sparer ikke så utrolig mye her nei, men likevel lettere å få tak i en på denne måten fremfor å vente på at det skal dukke noe opp på bruktmarkedet her.

Det er ihvertfall hverken toll på elektronikk eller gitarutstyr, så det er no en mulighet.

Men sant nok, det fine med å handle her i landet er jo at man støtter forhandlerene i tillegg til at man får garanti, reklamasjon og alt det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt en brukt... dersom den er like konge som det sies, så kjøper jeg nok en litt heftigere versjon etterhvert :)

Takker for alle svar likevel...

Kjøper kun fra utlanded dersom det er store penger å spare... som regel er det småpenger...

Viktig å beholde butikker i landet som en kan besøke og prøve... det er en del av det morsomme med å spille gitar ;)

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte decimator prorack G i vår, og sjekket både thomann og flere sjapper i usa, men prisforskjellen ble minimal, så endte opp med å bestille gjennom godlyd. Liksågreit, så slipper man å kjøpe omformer, og det er letter om det skulle oppstå noen form for reklamasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte decimator prorack G i vår, og sjekket både thomann og flere sjapper i usa, men prisforskjellen ble minimal, så endte opp med å bestille gjennom godlyd. Liksågreit, så slipper man å kjøpe omformer, og det er letter om det skulle oppstå noen form for reklamasjon.

Nå har jeg bare sjekket opp de to pedalene... noen grunn til å velge ProRack G framfor G-string?

Er du fornøyd??? og er det noe du gjerne hadde sett hadde vært bedre?

Jeg kjøpte en ISP Decimator fra Godlyd.no. Tenkte at dersom jeg er temmelig fornøyd med den, så oppgraderer jeg til G-String eller evt. ProRack G etterhvert. Den ProRack G er nok litt for dyr til at jeg bare kan kjøpe når jeg ikke kan grunngi hvorfor jeg trenger den framfor G-String f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Meget fornøyd. Jeg valgte ProRack G'n kun på grunn av at jeg vil ha mest mulig i rackformat, og minst mulig pedaler liggende, selv om man selvfølgelig kan plasere G-stringen sammen med racket. Hadde også litt penger til overs, så. Vet ikke om det er noen teknisk forskjell, da jeg ikke har satt meg inn i G-stringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.